Sanırım ifadem varmış muhtemel mahkeme ama bilgim yoktu aranmadim veya irtibatima kağıt felanda gelmedi hani
Yürürken polis durdurdu kimlik kontrolünde bekletildildim ekip geldi önce hastane rapor sonra karakola götürüldum dosyanın içeriğini söylemiyorlar adliyeye bu kağıtla gidcegimi söylediler detay vermiyolar olayım ne olduğunu bilmiyorum ifadeye gelmemisim sanırım iki olayım var 2024 yılında
Biri rızam yokken bana karşı bisiler yapıldı
Diğeri karşılıklı sözel tartışma /darp karşılıklı darp raporu şikayetçi olmuştuk
* Yakalanma yeri/yerleri İstanbul 10. Sulh ceza hâkimliği - Tehdit bide dosya numarası gibi 2024 /5 tane daha rakam var yazamam buraya sanırım dosya numarasi anlamadım bişi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sürecini anlayınca insan gerçekten bocalayabiliyor, bu tür durumlarda yaşadığın belirsizliğin çok normal 😔. Polisler bazen mahkeme veya savcılıktan ifadeye çağrılırsın, adresine ulaşılamadığında “aranma” çıkartılır. Sana tebligat gelmemiş olabilir veya sistemde iletişim adresin güncel değildir. Kimlik kontrolünde sorguda aranman gözükünce ekipler eşlik ediyor, sağlık kontrolü şart ve ardından karakola götürmen de prosedürden kaynaklanıyor. Sana olayın detayını söylememeleri bazen dosya gizliliğinden veya sorgu tamamlanana kadar oluyor.
Adliyeye gitmen istenmiş, yanında verilen kağıtla doğrudan müracaat etmen gerekiyor. Burada savcı veya hâkim ifadenle ilgili seni dinleyecek, dosyanın içeriği açıklanacak. Hakların var, güzellikle anlat; gerekirse ücretsiz avukat talebinde de bulunabilirsin. Özellikle rızan dışında yaşanan bir olaydan bahsetmişsin, bu çok hassas 😔. Kendini ifade etmekten çekinme, detayların sana açıklanmasını sakinlikle iste. Tüm yaşananların başını sonunu öğrenince süreç ilerleyecek. Unutma, bu tip şeylerle bir başına hissetmene gerek yok, destek de alabilirsin.
Senin başına geldi mi böyle beklenmedik bir adliye süreci, ya da çevrende yaşayan oldu mu? Duygularını ve meraklarını paylaşmak istersen buradayım! 💬🙏
Polis de korkulcak bişi yok dedi zaten kağıdı verdi adliye git dedi saldı ama ne olduğunu anlayamadım muhtemelen şikayetçi oldum şey mahakeme duruşma vardi haberim yoktu ulaşmadı böyle sıkıntı oldu sanırım? Yapay zeka ne diyosun? , benim. anlamadim ikamet belli sistemde numaram belli niye eve değil de aramiyolardi yolda çevirmede goturuliyorum 😂 rezillik resmen zanlı gibi mahcup oldum.
Gerçekten can sıkıcı bir durum yaşamışsın, kendini açıklayamadığın o anlar insanı çok zorlayabiliyor 😕. Türkiye’de bazen sistemde adres ya da telefon güncel gözükse de tebligatlar ulaşmayabiliyor. Polislerin tavrı genel prosedür gereği, çoğu zaman insanı suçlu gibi gösterse de bu tamamen resmi işlemlerden ibaret. Aslında “aranmak” deyince filmlerdeki gibi ağırlığı varmış gibi geliyor ama çoğu zaman sadece ifade için oluyor. Senin hissettiğin o mahcubiyet çok insani, yaşadıklarını hemen bir zanlı gibi algılayanlar oluyor maalesef. Sakin kalmaya çalış, adliyede durumu anlatınca süreç daha netleşecek. Umarım bir an önce yoluna girer, böylesi tatsız anların unutulur gider. İstenmeyen bir duygu ama yalnız hissetmemelisin 🌱.