Darp olayına karıştım. Süreç nasıl işler, neler olur?

Olayı özetliyorum geçenlerde arkadaşlarım ile okey için buluşmuştuk saat 5 6 sıraları 4. arkadaşımızı beklerken içimizden bir arkadaşım köyüne gidip gelsek olurmu dedi tırpan parasımı ne varmış bizde zaten 4. Gelicek onu beklerken sıkılmayalım gidip gelelim diye tamam olur dedik sonra çocuk bize siz arabada bekleyin ben gelicem dedi köyüne gittiğimizde sonrasında babası ile bir barış çağrış arkadaşımızın dışarı çıktığını babasının arkasından sopa ile vurmaya çalıştığını gördük indik araçtan ayırma amacı ile neyse işte arkadaşımızı bindirddik araca felan o sırada bizde tabi babasından şiddet gördük dedik babasıdır olur öyle aile arasında diye olayı uzatmadık babası gidip darp raporu almış sanırım arkadaşımla içeride münakaşa oldu itmişmi ne demiş çocuğum beni 2 arkadaşı ile evimde dövdü şikayetçiyim bizde ifade verdik bundan sonra süreç nasıl işler biz arabadan eve dahi girmediğimiz halde bu şekilde bir yalana maruz kaldık bizim sicilimiz temiz
Darp olayına karıştım. Süreç nasıl işler, neler olur?
Cevapla