Bu ülkede keko ve güvenlik sorunu abartı olmadı mı artık?

Geçende arkadaşımla giderken 15-16 yaşlarında keko bir çocuk karanlık bir sokakta köpeğinin ipini salıp bizim üstümüze saldırttı durduk yere. Arabanın üstüne çıkmasak bizi ısıracaktı hayvan. Bu ülkede nasıl yaşayabiliriz artık anlayamıyorum devlet bu kekoların hepsini neden toplayıp ceza kamplarında ömrünün sonuna kadar zorla ağır işçi olarak çalıştırmıyor neyi bekliyoruz bütün masumların ölmesini mi

Bu ülkede keko ve güvenlik sorunu abartı olmadı mı artık?
Cevapla