İzahı olmayan deprem gerçeğinin de mizahı yapılıyor. Ne düşünüyorsunuz?

Kişisel olarak hazır sayılabilir misiniz olası şeylere?
İki yıl önce kendimi farklı bir evrende hissettiğim o hava aklıma geldikçe...
İzahı olmayan deprem gerçeğinin de mizahı yapılıyor. Ne düşünüyorsunuz?
İzahı olmayan deprem gerçeğinin de mizahı yapılıyor. Ne düşünüyorsunuz?
İzahı olmayan deprem gerçeğinin de mizahı yapılıyor. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla