Deprem oldu yakınlarınız aramadı diye üzüldüğünüz oldu mu?

Benim yakınlar aradı çok şükür ama aramayanlara kırıldım demek ki bağlarımız kuvvetli değilmiş dedim deprem de merak etmeyen insan hayatımda pek yeri olmaz artık...

Deprem oldu yakınlarınız aramadı diye üzüldüğünüz oldu mu?
Cevapla