Depremlerin ilahi ceza olduğuna inanan bir toplumun depremlerle karşı karşıya olması eğlenceli değil mi?

Düşünsene insanların çoğu depremlerin günah işlendiği için olduğuna inanıyorlar ve seküler insanları, "günah" işleyen insanları suçluyorlar. Sonra deprem olunca enkaz altında kalıyor. Ilahi adalet

Depremlerin ilahi ceza olduğuna inanan bir toplumun depremlerle karşı karşıya olması eğlenceli değil mi?
Cevapla