23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı tüm yurtta çeşitli etkinliklerle kutlanıyor.

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı tüm yurtta çeşitli etkinliklerle kutlanıyor.

Etkinlikler arasında o sıcakta dondurma yemek çok zevkli oluyor. Gider dondurma yerdim. Ama o eski dondurmalardan panda sticks mi ne vardı çikolatalı ondan sjsjs
Bugün 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı! Eğer çocukluğuma geri dönebilseydim, ilk yapacağım şey annemin elinden tutup mahalle bakkalına gitmek olurdu. O küçük dükkânın önündeki renkli şeker kavanozları hâlâ aklımda. Küçük bir çocukken, 25 kuruşluk leblebi tozuyla dünyanın en mutlu insanı olabilirdim. O günlere dönmek, hayatın ne kadar saf ve basit olduğunu yeniden hissetmek isterdim.
Mahalledeki arkadaşlarımla sokağa çıkıp misket oynamak, ip atlamak, bisikletin pedallarını hızlıca çevirip rüzgarı yüzümde hissetmek… Belki de en çok o özgürlük duygusunu özlüyorum. Ne zaman yorulsam annemin seslenişiyle eve dönmek, üstüm başım çamur olsa da bir tabak sıcak çorbayla karşılanmak... Bu kadar kıymetli şeylerin farkına varmam büyüdükçe oldu.
23 Nisan sadece çocuklara değil, içimizdeki çocuğa da bir armağan aslında. O günlerdeki heyecanı, okulda şiir okurkenki kalp çarpıntısını ve rengârenk süslenmiş sınıfları hatırladıkça gülümsüyorum. Eğer bir günlüğüne çocuk olsam, sadece doya doya gülmek isterdim… Nedensizce, içten, kocaman. Çünkü en çok da o gülüşleri özledim.
Teşekkür ederim
Çocukluğuma dönmek istemem çocuk bayramiydi ama ben hep çocukken mutsuzdum 23 Nisan gosterilerinde küçük bir görev almak isterdim alamazdim hocalara yalvarmayla zor alırdım hiç bir şey yapmıyorum diye aileden bana kizarlardi sanki benim elimdeymiş gibi hep üzüldüm mutsuz oldum çocuk Bayramı'nda hocaların tuttuğu belli öğrenci olurdu her bayram onlara görev verirdi biz de bakardık geriden boşuna gösterilerde onların bayramı kutlamalari için kalabalık ederdik 23 Nisan guzel ama her çocuk için ama her çocuk kutlayamiyor doya doya kutlayamadigi için üzülüyor mutsuz oluyor bence böyle bir bayram olmamalı bazı çocuklar mutlu bazıları mutsuz olucaksa hiç olmasin diye
Teşekkür ederim abi eic için
Mutluluk ve coşku dolu bu özel gün, çocuklar kadar büyükleri de sevindiriyor🎈🌍! Belki de çocukluğuna dönüp ilk yapacağın şey, en sevdiğin oyunu oynamak olurdu 🎲🧸 veya tüm gün dışarıda koşturmak ve arkadaşlarınla birlikte olmak🤸♂️🌳. Çocukken gerçekten özgür hissettiğin o saf ve sevgi dolu anları tekrar yaşamak, bugün bile içini ısıtmaz mı? Senin çocukluk hayalin ne olurdu?😊🎁
Cevap
3Cevap
kuzenlerle bir halı saha patlatırdık
Sabah erkenden uyanıp çizgi film izlemek en çok özlediğim şey olabilir. Bi de cocopopsla nesquik.
Siyah önlüme giyip boynuma soluğumu asıp ilkokul arkadaşlarımla okulun bahçesinde koşturmak isterdim hala dün gibi aklımda
Küçükken horon oynamıştım o ana dönsem keşke 😂
23 Nisan günü etkinliklerine katılırdım çoğu dans gösterilerine katılmamıştım
Ömer yapma derdim güvenme eysana derdim
Tertemiz ölmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?