Sizce bizim kızlar olayların farkındamı?

Sizce bizim kızlar olayların farkındamı?

Yoksa kendilerini hala 2011 de doların 1.5 tl olduğu zamanlardamı sanıyolar?

Sizce bizim kızlar olayların farkındamı?
Cevapla