Bizim yaşadıklarımızı acaba kızlar da yaşıyor mu?

İnsanlar biriyle ilişki kurarken aynı ruh halinde oldukları insanları seçiyorlar. Mesela çok konuşan, yönetici, bunaltıcı bir kadın dışlanıyor ve aynı şekilde serseriliği, insanlara kıymet vermediği ve dalga geçtiği için dışlanan biriyle birlikte oluyor mesela. Şimdi ben kendi durumumu düşünüyorum. Hayatta başarılı olabilmek adına eline geçen her fırsatı değerlendirmiş, kendini geliştirmeye çabalamış, akıllı fakat sürekli örselenmiş ve bir türlü ortamını bulamayıp kendinden haberi olmayan insanlar tarafından kafaya alınmış. Yapamazsın, olmaz etmez diyen herkesi utandırmasına rağmen yapayalnız hissetmekten kurtulamamış... Var mı acaba kadınlarda da böyle.

Bizim yaşadıklarımızı acaba kızlar da yaşıyor mu?
Cevapla