Amacım polemik değil fakat bu düpedüz ahlaksızlık. Nerde eski solcular, nerede zort kuşağı partizanlığı? 10-15 seneye bunların siyasette söz sahibi olduğu bir türkiyede yaşama düşüncesi korkunç. Ömür boyu sürecek bir ergenlik dönemi yaşayacaklar sanırım
Sağ kesimi cahil, eğitimsiz gören sol kesimin asıl etikten, ahlaktan bihaber olanın kendisi olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Öncelikle bu yazılan şey tabiki yanlış. Ama sol kesimin tamamına şuradaki yazıdan yola çıkarak genelleme yapman doğru olmaz. Sağ kesimden özellikle Turancı tayfadan İsrail doğru yapıyor diyen çok var. Filistinde yapılanları yanlış bulanlara arap sevici diyen çok sağcı var. Ben şimdi şunu mu diyeyim sağcılar buna destek veriyor. İnsan olabilen hiç kimse bu yapılan yanlışa ölen insanlara savunmasız insanlara silah kullananları haklı bulamaz. Ayrıca vadedilmiş topraklara Türkiye'de dahil bunu yazan cahiller birkaç provaktör başka da bir şey değil.
Bence bu ülkenin sağcısı da cahil solcusu da ikisi de aynı b*k Biri din üzerinden insanları kandırır diğeri laiklik ve devrim üzerine kandırır yani iki ideolojiden de bu ülkeye hayır gelmez bence ülkemiz için en uygun ideoloji Utilitaryanizm yani yararcılıktır onun dışındaki ideolojiler kan gözyaşı ve kavgadan başka bir şey getirmemiştir Terör örgütleri de sağ-sol ideolojisi üzerine kuruludur ve çoğusu sol görüşlüdür Kısacası siyaset ve sağ-sol kavramları insanoğlu için yararlı bir şey değildir öyle olsaydı dünyada bu kadar kötülük olmazdı
. erefsizlikten başka bir şey değil bu tarz insan müsveddelerini izole etmek lazım. Din dil ırk üzerinden siyaset yapanları ölen bebekleri bile alay konusu yapan k. pekleri asmak gerek
Bazı tipler kibirleriyle bütünleşmişler her konuda kendi grupları haricinde kalan herkesi beyinsizler, cahiller ve gereksizler ilan ederek rahatlıyorlar. O tarz tipler kompleksin dibini yaşıyorlar asıl, hepsi klavye kahramanları. Bu gibi toplumsal huzuru bozmaya yönelik verileri direkt olarak cimer'e ve siber güvenlik yetkililerine şikayet edebilirsin.
Bu konu oldukça hassas ve genel yargılarla yaklaşmak doğru olmaz. Her kesimden insanın farklı görüşleri, bakış açıları ve yaklaşımları var. Ancak etik ve ahlak gibi değerler, herhangi bir siyasi görüşe, dine ya da ideolojiye bağlı olmadan evrensel değerlerdir. Kutuplaşmanın arttığı bir dönemde yapılan suçlamalar ve genellemeler, maalesef sadece daha fazla ayrışmaya sebep oluyor.
Empati kurmak ve önyargılarımızdan sıyrılmak, toplumsal barış için çok değerli. Böyle bir gergin ortamda, herkesin sağduyulu olması çok önemli. 🌍🙏 Polemik yerine yapıcı diyalogda buluşalım. Sen ne düşünüyorsun?
Sağ kesime önyargılı şekilde cahil diyenler gibi sekülerlere de buna benzer genelleme yapmak yanlıştır. Her iki düşünce de cahilce ve saygısızca. Sosyal medyada gördüğü her haberi ciddiye alanlar bu haberi yapan provokatörlerin maşası olarak yaşamlarını idame ettiriyor
2
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Ne provokatörü ya? Düpedüz eslab boykotuna karşı yapılmış ahlaksızca bir şey bu. Bunları tutuklasalar "polis öğrencileri tutukladı, bi paylaşım yaptı tutuklandı" derler
Düz ya da dolaylı, bu yapılan şey provokasyon. Evet haberler konusunda haklısın, ama bu ne sağ ne de sol kesim leyhine olmuyor sadece. İki tarafta da görüşüne fütursuzca bağlı kişiler yalan haberlerle gündemi meşgul ediyor ne yazık ki
Şahsen bu kuşaktan birisi olarak mizah algılarını ben de taktir etmiyorum. Zaten bilgili oldukları hiçbir konu yok. Her şey hakkında yüzeysel olarak fikir sahibi bu insanlar sadece. Eskiden sağın cahili ile solun cahilini aynı kefeye koyardım ama son zamanlarda özellikle solun, özellikle de eğitim almış, cahillerinin çok daha tehlikeli olduğunu görebiliyorum.
Zihniyetleri bozuk fırsat bulsalar muhafazakar kesimi bir kaşık suda boğarlar hoş bizim muhafazakar dediğimiz kesimdede her şey var artık yani anlayacağın toplumun genel çoğunluğu bana göre münafık olmuş devir maddi ilahlara tapma devri genç arkadaşım anlayacağın
Olay gazzeyle dalga gecmek degil anlamaman da sasirtmadi su profile yazilara bak aw, amac tam da senin gibi koyunlari buna inandirmakti basarili da olmus
Evet bu doğru sag kesim sol kesimden çok daha cahil
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Bunu kendini bilmezşn biri yapmışta gözünü açıp birazda iktidar yanlısı insanların ne yaptığına baksaydın şu an bu durumda olmazdın kafanızı kapatırken beyninizi de kapatmayın
Ulkenin durumu bu iste. Ulkeyi yıkana tapanlar ulkeyi satana tapanları begenmiyor. Al birini vur otekine. Bu millet boyle minyonlar filmindeki gibi kotu birini gorunce onun lesinden kosmaya devam ettikce duzelmeye cok uzağız.
Bir farkları yok tamam sağa da çok iyi demiyorum ama sol kesimde sağcılara karşı aşırı derecede üstten bakma var. Bunu kimse inkar edemez ki. Cahil yaftasından korkan bebeler de iki edit izleyip solcuyum diye geziyorlar
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Sağ kesimi cahil, eğitimsiz gören sol kesimin asıl etikten, ahlaktan bihaber olanın kendisi olması hakkında ne düşünüyorsunuz?