Ahlakçılık yapan insan halkında ne düşünürsünüz?

Benim için ahlaklı olunur olunmaya çalışılır. Başkası üzerinden ahlakçılık yapmak tatmin için yapılır. Ahlaklı insan başka bir insanın ahlakıyla ilgilenmez. Kendini yoklar. Ahlaklı insanlarla oturup kalkar. Ahlaksız bulduğu insanlardan uzak durur ama onlarınki bahsini bile yapmaz. Ahlakçılık yapan insanlar genelde ahlaklı izlenimi çizmeye çalışan ahlaksızların düşük zekalarıyla seçmiş olduğu bir yöntem. Çünkü ahlaksızlık konu edilince daha çok çoğalan bir şey.. siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Ahlakçılık yapan insan halkında ne düşünürsünüz?
Cevapla