Gittim
Gitmedim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Alışkınız bu görüntülere zamanın da Amerikan gemilerinede secde etmişlerdi.. Günde 7-8 bardak kahve içiyorum.. Disqrdayim bütün gün.. Ama ne buna ne Starbucksa gitmedim.. Gitmiyorum.. Ufak yerel işletme ya da butik kahveciler den alıyorum :))
Ülkenin geldigi duruma bakarmısın!
Arkadaş ülkemdeki partilerin politikacıları hırsızlık yarışına girmiş ve o hırsızlık yapanlar şuna gitmeyin buna gitmeyin diyor.
canım boş kafalı, dünyadan bihaber halkımda bu hırsızların sözlerini tutuyor.
3gün sonra bu hırsızlar kendi arasında anlaşınca elindeki Amerikan ya da Espressolab kahvesi ile şiflenenler mezun olduklarında Amerikan elçiligi önünde kuyruga girerler.
İnşallah hepsinin İmamoglu gibi paralı babası vardır.
Özet: 7yıldır ABD+5AB ülkesi ile düzenli buluşmaların sonunda, o ülkeler şimdi 3Maymunu oynuyor
arkadaşın biri araba fotosu atmış sanki insanlar arabaya secde ediyor
şimdi ona bir şey demek istemiyorum kendi namaz kılmadığı çok belli kıble o tarafa ise insanlar ne yapsın fotoğrafa iyi bakın her yer toprak sadece orası beton ve düz niye algı yapıyorsun... demezler mi
Devlet her konuşanı alıp içeri atarken, cezaevinde yer bırakmazken de keşke böyle tepki verebilselerdi. Müslüman bir kimse adaletsizlik karşısında susmaz. Müslümanlığı bile yanlış lanse ediyorlar.
Cevap
17Cevap
EspressoLab a gitmedim hiç hayır. ama gitmek isterdim tabi ki de
Ohaaa yaa,. diyecek soz bulamiyorum..
Cogu zmnlar Turk milletinin pratik zekasini ve bazi haksiz durumlardaki igneleyici tepkilerini sevsem de bu harbiden cok cok sacma olmus 😡😡
Ama bu tarzdaki insanlarin kafa yapisini da biliyorum ben yaa; bunlar hani su bizim bastakilerin Allah - Kur'an diye suslu cumleri
Allahone surup bizim gozumuzu boyamaya calisan tayfadan. Bunlar da oyle iste, iclerinde gram inanc,. gram Allah korkusu sevgisi olsa ondan baskasina tapilmayacagini, secde edilmeyecegini bilirler‼️‼️
Benm gozumde bunlarin inege tapan Hindulardan hic bir farki yok. Ha inege secde etmisin ha kahveye 😆😅
Sevgili Mümin kardeslerime Allah akil fikir ihsan eylesin 🙏
Ya ne bu cehalet diye ağlıcam artık, abi ordaki insana gzeka falan bağırmakla da bi şey değişmiyor gidip önünde özürlü gibi hareket etmekle de değişmicek ya iq ortalaması düşüp duruyor ülkenin maymuna döndük ağlıcam
Her şeyde olduğu gibi burada da abarttığımız çoook saçma şeyler var.
Her kesimim cahili sokaklarda. Siyasetin yarattığı her fırtınada savrulmayın ya.
Vatandaş olarak siyasetçileri bu kadar fonlamasak herkes kendine çeki düzen verirdi.
Şu yaptıkları şey bildiğin puta tapmak çarpılmadıklarına dua etsinler 😂 kahve satan mekanın önünde namaza durmak nedir Gerçekten dinden anladıkları bir şey olsaydı inançta samimi olsalardı sadece Allah için eğilirlerdi bir insana yahut bir mekana tapar gibi namaza durmak komik ya
Girmedim gitmemde. Bu yapılan da şarlatanlık namaz ne alaka hala din ile ruh satın almaya çalışıyorlar.
Lakin konu hiç bir zaman kahve ya da kitap olmadı zaten. Taraflı adalet, hukuksuzluk, demokratik düzenden çıkmış diktatör bir rejim yani o meydanlar bu ülkenin geleceğini savunuyor. Bunca olanın karşısında hala susup hükümeti destekliyen varsa çıkarları uğruna, benim gözümde dilsiz şeytandır vatan hainidir şu saatten sonra.
Bı orası kalmıştı secde etmedikleri şova çevirdiler herşeyi iyice
Gittim bir şey alanlara da yaşlı dedeler gibi bağırıp çağırdım hayırdır niye alıyosun diye başka yer mi kalmadı diye ksdjksdlkjsjd
Ay bide dr gidip kitap almışlar ince diye stefan zweig bir çöküşün öyküsünü alıp okusalar bari 😂
Ülkem hiç şaşırtmıyor, bir kere de şaşırt be Türkiye..
Şaka gibi ya ahhzjajjzja dini imanı böyle şeylere alet etmelerine üzülüyor insan
Bunlar İSLAM 'ın suyunu çıkarmaya yemin etmiş canlılar... Dini aslına uygun şekilde yaşamak yerine peygamber gibi karar verip İSLAM'a yepyeni boyutlar yepyeni saçma sapan moda akımları kazandırıyorlar...
İalamla alay edercesine yaptıkları bu tür davranışlarla GENÇLERİ İslam'dan soğuttukları gibi; cehennemde de ateşleri bol ve ebedi olsun inşallah (Amin)🤲
Bu AKP seçmeni ağır hasta tedavisi yok kahve satan bir firmanın önünde namaza durmak da ne oluyor , bunlar ezelden beri boyleler.
şu görüntüleri görünce taşra yere taşındığıma şükrediyorum. İstanbul koca bi timaehane oldu iyice
Espressolab özgür özelden daha iyi reklam yapamazdı. Yerli sermayaye karşı kpykot isteyen bir siyasetçi ilkkez gördüm
nolmuş gene kaçırdım haberi
Linkte var 😊
Allah kabul etsin, biri çıkıp ''Peygamber Efendimiz de kahvesini içmeden namaza durmazdı'' demediyse eksik kalmıştır konu...
millet kafayı yemiş. Camiye gitmezler namaz kılmak için orada mı namaza durmuşlar. tamamen göstermelik.
Ülkede bir tane normal insan yok.
Normal kafe isteyen icer isteyen icmez
Dışarıda kahve içmiyorum.
Hayatımda hiç gitmedim iyi ki gitmemişim
Bu ne aykü hale bak yaa sdlsj
Her duyduğuma inansam ooooooo🙂🙂
İsmi yabancı bir kuruluşun önünde namaz kılmak da
İşim olmaz bu saatten sonra hiç işim olmaz
Adını yeni duydum 😂😂
Millet iyice kafayı yedi 😄
ben genel olarak cafeye gitmiyom
Mescidi yokmuymuş😏🤔
Hiç gitmedim, bu saatten sonra da gitmem.
EspressoLab neden protesto ediliyor?
Kahveleri çok güzel gittim
Garip 🤔
Gitmedm komik ya
Kapatın bunları bi yere ya oksijen israfı
Allahları hep değişiyor bunların
Gitmeyi düşünmüyorum
Gitmedim
Bağbağbağ jfjr
mkkkk sığırları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?