6 Şubat depremini yaşadım ve o gün inanılmaz gök gürültüsü vardı travmam var hâlâ atlatamadım önümüzdeki 4 gün gök gürültüsü var?

6 Şubat depremini yaşadım ve o gün inanılmaz gök gürültüsü vardı travmam var hâlâ atlatamadım önümüzdeki 4 gün gök gürültüsü var?
Cevapla