Gündeme karşı kayıtsız kalanlara sinir oluyor musunuz?

Kayıtsız kalanlar tarafındaym
Yaşamak bir taraf tutmak demek değildir
Gözlem gücü büyük perspektiften bakarak de elde edilebilir
Kolektif bir itiraz var
Olan bitenle ilgilenmiyorum
Hiçbir şeyi sallamıyorum
Çünkü toplumsal meselelerden ziyade daha farklı içsel meselelerim var
Onlara odaklanıyorum
Siyaset ilgimi çekmiyor
Gündeme karşı kayıtsız kalanlara sinir oluyor musunuz?
Gündeme karşı kayıtsız kalanlara sinir oluyor musunuz?
Cevapla