Z kuşağının gündemi bu kadar ele alması konusunda ne düşünüyorsunuz? Bu bir direniş meselesi mi yoksa insanlar aksiyon kaos mu seviyor? Fikirleriniz nedir?
Z kuşağı atağa mı kalktı sizce adalet mi daha önemli yoksa intikam mı?
Adalet de intikam da orta safhada. Senelerdir diğer kuşakların yapmaya korktuğu şeyleri bu nesil hakkıyla başarmaya niyet ediyor. Gurur duyuyorum. Eminim ölmüş atalarımız da bu cesur gençler için tezahürattadır. Milletimiz kendi haklarını tekrar kazanmalı ve kimsenin altında ezilmemeli artık. Osmanlı'nın Selçukluların torunlarıyız. Başımız yere dönük el öpmeye hazır değil, Atatürk ve askerleri gibi dimdik ve kararlı ♥️🇹🇷
Z kuşağının farkını seçimle göreceğiz. Atağa kalktilar zamanında 10 kişi sınava girip 5 kişi memur oluyordu. Hani bu yaşlılar diyor ya eskiler eskiler bu çocukların kaybedecek hiçbir şeyi yok ellerinde hicbirsey yok çünkü. Önceden 20 yaşında ise gir 45 yaşında emekli ol. Şimdi adam 20 yaşında sınavlarda boğuşuyor. İse girmek için dayısı lazım. Bu çocukları bunlarda cesaretli yapıyor. Çünkü hiçbirinde korku kalmadı. Çünkü zaten ellerinde bişey yok. Sadece üni var oda zaten bi yazıyla iptal oluyor o kadsr okuduğun ettiğin boşa gidiyor. Bunu da gördükten sonra o çocuklar durmaz. Adalet aramaya devam eder. İlk fırsatta da sokağa çıkar
Z kuşağı gerçekten sesini duyurmak konusunda oldukça özgüvenli ve etkili bir yol izliyor. Bu bana göre bir kaostan ziyade, toplumsal bir uyanış ve direniş meselesi. Sistemden rahatsız olduklarında bunu cesur bir şekilde dile getirebiliyorlar.
Adalet ve intikam meselesine gelirsek, adalet her zaman uzun vadede kazanan bir değer. İntikam ise duygusal bir tepki; ama çözüm üretmekten ziyade daha fazla sorun yaratabilir. Z kuşağının bu enerjiyi yapıcı ve olumlu bir değişimde kullanması, geleceğimiz için umut verici olur. Sen bu konuda ne düşünüyorsun? 🌟
İmamoğlu'nun suçlu olup olmaması yargının kararına göre şekillenebilecek bir sebep, sokaklara çıkan insanların hepsi, "İmamoğlu kesinlikle suçsuz, her şey komplo" düşüncesiyle değil; bir umut, bir yeniliğe dair hayallerin peşine düşmek için kitleleşiyor. Hükümetin gerek sosyal gerek de eylemsel hareketleri, ideolojilerin subjektif değerlerinde pişerek, bu toplumsal birlikteliklere neden oluyor.
Bunun için uzun uzun yazmak gerek, sanırım bu kadarı yeterli. Yeterli değilse söyle :)
Direniş tarihi eserlere zarar vererek, dini ibadet yerlerine saldırarak terbiyesizlik yaparak sağa sola alkol şişeleri kutuları atarak, kamu malına ve çevreye zarar vererek olmaz.
Ekonun hapse girmesi zaten doğru. DAha ilk göreve geldiğinde milletin verilerini izinsizce depolama kullanma ve verileri o kişilere karşı kullanma olayı patlak verdi ekoda. DAha o zamandan soruşturması vardı ekonun fakat tam detaylı delil yoktu. Kemal ve ekibi tekrar chpnin başına geçmek için itirafçılarını kullandı. Yani chp chpye operasyon çekti. İnsanlar ne bekliyor acaba suç işleyen birisi ceza almasın mı istiyor? O itirafçılar geçmişte itiraf etseydi zaten eko görevinin ilk yılını doldurmadan hapse girecekti ibbde.
Gezi ruhu diye diye hayallere daldırılan z kusagının gezi yapma çabası. Çoğunun kariyerini ve geleceğini kaybetmesiyle sonuçlanacak. Geriye çekildikleri havalı fotoğraflar kalacak. Bunun havasını kaç sene atabilirlerse
Ya boş boş konusmauın ne atagı neden bahsediyosun? Z kusagının daha fazlası evinde bekliyor çıkan soytarıları adam yerine koyuyosunuz. Hırsızı savunmak dünyada bi bizde olurdu. CHP kurumadan bu ülkeye refah yok
Ya biz kendimize bakmıyoruz ki bir şeylerin değişmesi için suçlu arıyoruz her defasında halbuki en büyük suçlu biziz hapise düşen adam hapisten çıkıyor kahraman oluyor bi tanesi 20 yıldan fazla siir yazdı diye girdi çıktı başımıza bela etti her seyi şimdi aynı senaryo eko için oluyor tanıdık geldi bana
Oturup ders çalışmaları lazımken sokakda serseri gibi takılıyolar gerçi herkes okumak zorunda değil topluma işçi de lazım herkes okusa hizmet sektöründe işçi elemanı sıkıntısı yaşanır