Ülke yine yangın yerıne dondü siz ne düsüşünyorsunuz?

16 yaşımdan beri sosyalistim sokak hareketlerinde aktıf rol aldım ama bu sefer mahalle yanarken sakız çiğneyenim umrumda değil.

Güncellemeler
1 yıl
arkadaşlar ölmeden bırakmayacak o koltuğu buna ikna oldum ben ayırca sokağa cıkan ınsanlar o kadarda kıtlesel değil hala çok güçlü siz bunu fark etmiyorsunuz 1m nufusu olan sehirde 3b insan eylem yapıyor
Ülke yine yangın yerıne dondü siz ne düsüşünyorsunuz?
Cevapla