Kendimden yasca buyuk bir takim kisilerin boyle olmasi garip degilmi?

18 yasindayim. Kendim interbet isleriyle ugrasiyorum bir sekilde gelistirmeye calisiyorum kendimi parada kazandim cok aciklamiyim. Gelisiyorum su an.

Biri ile konusuyorum adam 20 25 yasinda misal tarihi acidan cok guzel bilgi sahibi ge gtecrubeleri var baya bilgili biri oluyor ama kimi oluyor 30 40 yasinda adamin hic bir sey bildigi yok. Bir basihat veremiyor gibi ornegin. Bu beni uzuyor bilerek konusmama durumu baskadir. Kendi bir sey konusayamayip herhangi konuda cok fikri yok ise. Gercekten o yasiba kadar ne yaptigini sorgularim ve uzulurum var mı boyle. Olan kadin erkek.

Kendimden yasca buyuk bir takim kisilerin boyle olmasi garip degilmi?
Cevapla