Güncellemeler
+1 yıl
Doğal sarişinim saçim boyali değil ki
Arkadaşlarim sarişin olup kapali olan kiz hiç görmedim bilmem ne diyip duruyorlar saçma mi bu anlamadim saçımı da gördüler bu arada eski arkadaşlarimdan bi kaçı da öyle demişti ama yani sizce tuhaf mi , bi kaç erkek de sarişin misin diye sormuştu öncelerden lisedeyken tuhaf mi sizce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Hayır neden tuhaf olsun
barişşşş çok tatlisin
Teşekkür ederim.
Rica ederimm
😊
❤️❤️
tuhaf degil bence sonucta sacinin rengini sen secmedin ki benim etrafimda kapali ve sarisin olan kizlar var arkadaslarina denk gelmemistir herhalde
Sanirim ondan yani
olabilir bilemeyecegim
Kapali sarışın hiç görmedik diyenler belki de kapalı olduklari için görmemişlerdir : )
Yo kapali sarışınlar var geneli kapali olmayınca tuhafsiyolar
Neresi saçma gayet normal bir durum.
Normal bunun neresi garipmiş
Saçma olmuş. Nə alaka.
Niye tuhaf olsun saç senin boya istediğin renge
Benim bir arkadaşım hem sarışın hem de kapalı
Ayy ne alaka yaa
Çok var
Bence de yani
Doğal sarışınsın değil mi
Evet doğal
Ne güzel, sarı saç ve bembeyaz ten değil mi
evet öyle
Süper.
Ne alakası var aw demen lazım
Okuduğunu anlayan bir arkadaşa ver telefonu
Önce sorduğun soruyu oku sonra cevabımı oku
Bitti mi abisi
Bitti kardeşim
Hoslandinmı benden yoksa djdjjd
Yaa tamam tamam inandım
Tamam tamam sensin
Olum aşık olma aw
asik oldum bile olummm🥺🥺🥺🥺🥺🫣
🖕🏻🖕🏻🖕🏻girsin olummm
Tamam gir koluma düş yatak odasına
ben göstericem sizin gibi abazalara yatak odasni 🖕🏻
Aglion
Kapalıdın kel olsan kim bilecek
Aradığım kızsın
Alakası yok
alaksı yok
Daha s*ksi bence
Bilmiyorum da garip mi ki bu durum
Yo cok hoş bence tanışabilir mıyız
niye tuhaf olsun ki