Kapali olup sarişin biri olmam çok mu tuhaf ya?

Arkadaşlarim sarişin olup kapali olan kiz hiç görmedim bilmem ne diyip duruyorlar saçma mi bu anlamadim saçımı da gördüler bu arada eski arkadaşlarimdan bi kaçı da öyle demişti ama yani sizce tuhaf mi , bi kaç erkek de sarişin misin diye sormuştu öncelerden lisedeyken tuhaf mi sizce

Güncellemeler
+1 yıl
Doğal sarişinim saçim boyali değil ki
Kapali olup sarişin biri olmam çok mu tuhaf ya?
Cevapla