Aleviler kendi orucunu tutarken neden tutmuyorsun diye kimseye sormuyor ramazanda neden Alevilere sürekli aynı soru soruluyor?

her Ramazan Alevilere kâfir gözüyle bakılıyor, ama biz orucumuzu tutarken muharremde kimseye laf etmiyoruz neden tutmuyorsun diye sormuyoruz. çoğu alevi ramazanda oruçlu olan Sünnilere yardım eder önlerinde yemek yemez iftara gider Aleviler kendi orucunu tutunca orucluyum diyince bize bı bakış atılıyor sorgulaniyor ama biz Bir iki Sünni kötü diye hepsini kötü görmüyoruz ama Sünniler çoğunlukla bir iki alevi öyleydi diye hepimizi kötü görüyor ve bu yanlış
Aleviler kendi orucunu tutarken neden tutmuyorsun diye kimseye sormuyor ramazanda neden Alevilere sürekli aynı soru soruluyor?
Cevapla