Sizce Türkiye'nin sorunu dış güçler mi yoksa iç cahiller mi?

Yıllardır halkımıza verilen bir telkin var. Hangi işimiz uğursuz gitse hayalî bir düşman ( aynı masallardaki canavar karakteri gibi ) yaratırız ve esas sorunu göremeyiz. Işte bu kaçırdığımız en önemli detay eğitimsizlik ve cehalettir.

Herneyse, Uzun uzadıya detaya girmeden fikrinizi almak istiyorum.

Sizce Türkiye'nin sorunu dış güçler mi yoksa iç cahiller mi?

Sizce Türkiye'nin sorunu dış güçler mi yoksa iç cahiller mi?
Cevapla