5dk twt a girdim elim ayağım titredi. Andımızı unutmadım ezberimde hâlâ diyin 🥹🥹🥹
*görsel Çanakkale de Askerlerimizin yaptığı AY ve YILDIZ 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
*görsel Çanakkale de Askerlerimizin yaptığı AY ve YILDIZ 🇹🇷🇹🇷🇹🇷


Bir dönem ezberlendi idi ve manası derin güzel ama işte birileri elinde yalan oldu
Harikasın
Teşekkürler
İstiklal Marşı'nı 3. sınıfta beri ezbere biliyorum yeterli mi :D
Yok okuma yazmayı 8. sınıfta öğrendim ben
Gerek yok tebriğine senin
Cevap
5Cevap
Bu soruya coşkuyla evet diyecek en az 30 - 40 milyon hatta daha fazla insan vardır güzel vatanımda. ❤🤍
Zamanında söylerdik şimdi değerini daha iyi anlıyoruz.
Andımız da istiklal marşının 10 kıtası da ezberimde hala
Kemikleri sızlıyor ecdadın
Ezberimde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar