Konu : siyasi görüş/ideoloji vs. - Mustafa Kemal Atatürk ' ü seviyorum. - Kararsız akp seçmeniyim. - Yarı seküler yarı muhafazâkarım. - Irkçı değilim. - Lgbt ' yi desteklemiyorum.
5'de 0
5' de 1
5'de 2
5'de 3
5' de 4
5' de 5
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
1 yıl
5' de 0 diyenler. Bence modernliği soyunmak diye algılayanlar ya da bağnazlar herhalde.
Güncellemeler
1 yıl
Ilımlı olmak , hoşgörülü olmak birilerine batmış herhalde belli
Aşağıda yazmış olduğum 5 maddeden kaç tanesinde benimle uyumlusunuz?
Irkçı olmak biraz gerekli insanların cinsel tercihi seni bağlamaz. Kararsız akp seçmeni olman mantıksız. Ya seküler ya muhafazakar olman daha iyi bana sorarsan
Bak ama bu özelliğin çok güzel insanlara her türlü saygı duymayı öğrenmişşin. Bı insanda olması gereken temel özelliklerden biri ama maalesef bizim toplumumuz çoğunlukla böyle değil
Yani tabi illa desteklemek zorunda değilsin veya lgbt bireylerinin ilişkileri sana pek doğru da gelmeyebilir bu senin görüşün o noktada da ben bir şey diyemem ama evet homofobik veya transfobik misin diye sorarken esas merak ettiğim mesela bu yüzden insanlardan nefret ediyor musun veya insanlara karışıyor musundu seviyeli bir biçim de cevapladığın için de teşekkür ederim bu arada
Kararsız değilim ben hiçbir partiyi desteklemiyorum ve türkiyede hiçbir partinin ülkenin gelişmişlik düzeyini ve refah seviyesini arttırabileceğine inanmıyorum şu anki partilerin de siyasilerin de daha çok kendi çıkarılarını gözettiğini düşünüyorum ama gidip de bu nedenle akpye oy vermem geçen sene chpye oy vermiştim chpyi pek sevmeme ve desteklemiyor olmama rağmen ama şu an biraz pişmanım o konuda Mansur Yavaş aday olmazsa bir dahaki seçimde zafer partisine vermeyi planlıyorum şu anlık en makulü o görünüyor benim için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sadece mka yi seviyorum onun dışında fikirlerin bana çık uymuyor
Bu arada bence fikirlerini değiştir knk
Mesela özellikle hangisini beğenmedin merak ettim.
Irkçı olmak biraz gerekli insanların cinsel tercihi seni bağlamaz. Kararsız akp seçmeni olman mantıksız. Ya seküler ya muhafazakar olman daha iyi bana sorarsan
İnsanların cinsel tercihi zaten beni bağlamaz.
Saygı duyarım ama sevmem.
Diğer 3 tanesi içinde senin kendi görüşün sonuçta saygı duyarım.
Bak ama bu özelliğin çok güzel insanlara her türlü saygı duymayı öğrenmişşin. Bı insanda olması gereken temel özelliklerden biri ama maalesef bizim toplumumuz çoğunlukla böyle değil
Teşekkür ederim knk.
Ne yazıkki öyle deĝiller.
Akp seçmeni ve lgbt konusunda ayrılıyoruz hocam homofobik veya transfobik misin sen
Lgbt ' yi sevmiyorum ama insanların cinsel yönelimine karışamam.
O yüzden saygı duyarım.
Akp seçmeni değilim " kararsızım"
Yani tabi illa desteklemek zorunda değilsin veya lgbt bireylerinin ilişkileri sana pek doğru da gelmeyebilir bu senin görüşün o noktada da ben bir şey diyemem ama evet homofobik veya transfobik misin diye sorarken esas merak ettiğim mesela bu yüzden insanlardan nefret ediyor musun veya insanlara karışıyor musundu seviyeli bir biçim de cevapladığın için de teşekkür ederim bu arada
Rica ederim ne demek.
Kesinlikle homofobik değilim bu arada
Kararsız değilim ben hiçbir partiyi desteklemiyorum ve türkiyede hiçbir partinin ülkenin gelişmişlik düzeyini ve refah seviyesini arttırabileceğine inanmıyorum şu anki partilerin de siyasilerin de daha çok kendi çıkarılarını gözettiğini düşünüyorum ama gidip de bu nedenle akpye oy vermem geçen sene chpye oy vermiştim chpyi pek sevmeme ve desteklemiyor olmama rağmen ama şu an biraz pişmanım o konuda Mansur Yavaş aday olmazsa bir dahaki seçimde zafer partisine vermeyi planlıyorum şu anlık en makulü o görünüyor benim için
Ki çok büyük ihtimalle zaten Mansur aday olmayacak ülkenin muhalefeti de iktidara çalışıyor hani muhalefet de muhalefet olsa bari
Seçmenim dedin gerisini okumadım byes
"Kararsız" dedim.
Kararsızı da okumadım byes
Bye.
5/5 benim jxjskd
Jdksms
Soruda farkında olmadan herkesi böldüm.
Bu oranlar ne böyle ndms.
Kdkwkd
Herkesin kendi düşüncesi
hepsi ile
Kesinlikle hepsi
Sekulerim, jrkçıyım,
Lgbt yi destekliyorum
hic biri