Havalar gittikçe soğuyor. Peki üşüyüp üşümediğini merak ettiğiniz biri var mı?

Havalar gittikçe soğuyor. Peki üşüyüp üşümediğini merak ettiğiniz biri var mı?

İstanbul'da hava çok soğuk, dondum bugün dondum, sanki buzdolabında gibiydim. Bu nedenle de kendimi düşünmekten başkasını düşünmeye fırsat kalmadı 😂
Cevap
19Cevap
Hayır kimseler yok maalesef
Anam sen üşümüyorsan başka soracak kimsem yok :)) Umarım üşümüyorsundur...
Üşümüyorum evlat:)) hayırlı evlat ya
Abuzeri çok merak ediyorsan.. Azer bülbül şarkısını çal. Üşüyorum ey aney aney 😂
Abuzerim üşümüyormuş😅 sen üşüyor musun diye soruyor bana hehe
Ahlims direk Leyla ile Mecnun repliği geldi 😂😂
Hangisi? Severim o diziyi ben😅
Bu sahnedeki aynı sen 😂😂😂
Evet doğru😅 ben şıklığa önem veririm her zaman. Sonra da üşürüm😅
Sonrada bizde montumuzu çıkarıp veririz. Olan bize olur 😂😂
Abuzerim montunu verir😅 sana ne oluyor hıh😒😅
İyi o versin.. en azından ben donmam 😂😂 hadi kaçtım ise döneyim ben
Kolay gelsin bakalım 😅
Eyvallah
Bazen aklıma evsizler geliyor ya da evinde yakacak bir şeyi olmayanlar. Allah yardımcıları olsun inşallah..
Merak ettiğim bir avuç insandan haberdarım.
Yok kimse umrumda değil, isteyen dona bilir :DD
Bir saat önce markete giderken gördüğüm güvercin için merak etmiştim.
Biraz soğuk var lakin hava yine de güzel bugün.
2 yıldır kış görmediğim için üşümeyi unuttum
usumedigini biliyorum o yuzden sorun yok ahshahsh
Kimse üşümesin sıkı giyinsin Almanya da soğuk ç
sen de dikkat et
Hayır yok. Kimse çocuk değil. İsitsin kendini bir şekilde
Soğuktan donsun sıcaklığımı arasın dediğim birisi var
Kendim üşüyorum başkası aklıma gelmiyor
Akrabalarım olabilir mesela Erzurum
Memleketimdekilere diyorum
Hayır ama iliklerine kadar donsun dediklerim var😂
Yok herkes kendini benden fazla düşünüyor 😄
Var evet o kendisini biliyor
Evet üşüyorum
Donsun 😁
Yok olmaz
Hayır böyle biri yok
Kar yağıyor ellerime.
Ben yorganın altındayım burası çok sıcak
Var, evet..
Yok.
Evet, var.
Hayır yok
Hayr yok artk
Sadece ailem.
tabiki varrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?