Erdoğanı çok sevmem ama yaptıklarının göz ardı edilmesi hoş değil?

Ben 99 yılında golcük depremini yaşadım devlete dair kimse yoktu devlet kulağını tikamıştı resmen. Bize dedikleri tek şey *dağa kaçın* olmuştu. Aynı şekilde 2 sene öncede Hatay'da depreme yakalandık. Binlerce kizilaydan gelen yardım tirları, konut yenileme için yapılan para yardımları ve daha bir çok ayricalık tanıdı bize depremzede olarak. Bu adama haksızlık etmiyormusunuz sizcede. Söyleyeceklerim bu kadar.
Erdoğanı çok sevmem ama yaptıklarının göz ardı edilmesi hoş değil?
Cevapla