Erdoğan hakkında ne düşünüyorsunuz? Son iki yıldır herkes kötülemeye başladı ama önceden yaptıkları ülkeye çok şey kattı bence?

Erdoğan hakkında ne düşünüyorsunuz? Son iki yıldır herkes kötülemeye başladı ama önceden yaptıkları ülkeye çok şey kattı bence, hiçkimse yaptıklarını konuşmuyor yapmadığı şeyleri herkes konuşuyor, sizin fikirleriniz nelerdir? Saygı çerçevesinde yorumlarınızı bekliyorum.
Erdoğan hakkında ne düşünüyorsunuz? Son iki yıldır herkes kötülemeye başladı ama önceden yaptıkları ülkeye çok şey kattı bence?
Erdoğan hakkında ne düşünüyorsunuz? Son iki yıldır herkes kötülemeye başladı ama önceden yaptıkları ülkeye çok şey kattı bence?
Cevapla