Devlet hastanelerindeki muayene ücretlerine yüzde 500 zam yapıldı Resmi Gazete’de dün yayımlanan Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ ile hekim ve diş hekimi muayene katılım paylarına %200 ile %542.8 oranlarında zam yapıldı.
Devlet Hastanesi'ne ödenen katkı payları %542.8 oranında zam yapıldı siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bu hükumet döneminde yüzlerce fabrika kamu arazisi madenler lojmanlar kamuya ait binlerce taşınmaz malla arsalar yok fiyatla satılırken ucube sistemle maliyetinin 10 katı fiyatla hastane, köprü tüp geçit otoyol yaptılar ülkenin 30 -40 yıllık geleceği ipotek altına alındı bu işleri yaparken devletin cebinden para çıkmayacak denildi şimdi geçende para ödüyor geçmeyenlerde hastanelerde öyle oldu eskiden olac katılım ve muayeneye para alinmazken şimdi ikisinde para ödüyoruz. Ankara'da 15-20 hastane kapatıldı yerine 2 tane hastane yapıldı oysaki yeni yapılan hastaneler yerine 2 küçük hastane ilkesiyle devlet hiç borçlanmaya ihtiyaç karşılanır. Yandaş adamlar para kazansın diye yapılan hastanelee para yetiştirmek için hersey paralı yapildi