CIA "Covid-19" salgınının bir laboratuvar sızıntısı olduğunu söyledi? 3. aşıyı olmuş muydunuz?

Ben 3. aşıyı olmamıştım. 2. aşıdan sonra felaket derecede baş dönmesi uyku hali olmuştu yine aynı kötü etkileri yaşamamak adına vurulmamıştım.

CIA Covid-19 salgınının bir laboratuvar sızıntısı olduğunu söyledi? 3. aşıyı olmuş muydunuz?
CIA "Covid-19" salgınının bir laboratuvar sızıntısı olduğunu söyledi? 3. aşıyı olmuş muydunuz?
Cevapla