Sizce hükümetin doğan her çocuğa 5k yardım yapması doğum oranları Arttıracak mı?

Ülkece yaşlanıyoruz ve genç nüfus artık artmıyor. Doğum oranları 1.52 ye düşmüş nüfusun kendini yenilemesi için 2 ve üzeri doğum oranı şart. Yani anlayacağınız artık yenilenmiyoruz. ben bu yasanın pek bir işe yarayacağını düşünmüyorum insanlar bırakın çocuk yapmayı parasızlıktan evlenemiyor artık.
Sizce hükümetin doğan her çocuğa 5k yardım yapması doğum oranları Arttıracak mı?
Cevapla