Güncellemeler
1 yıl
İlk oy anınız nasıldı?
Güncellemeler
1 yıl
Aşırı siyaset yapmayın hakaretli, hararetli onun dışında fikir paylaşımında özgürsünüz kuzey kore değiliz sonuçta.
Merak ediyorum ilk kez oy kullanacağım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
kimseye Vermiycem.
Boş oy?
Şuanki hükümet para sevdalısı diğer tarafvterör yanlısı ortalık karışık
Zafer ve muharrem bir tık iyi gibi onlarında ne olacağı belli olmaz Yaradan yardımcımız olsun
Akp olmayacağı kesin. Oy vermeyebilirim verirsem de kime veririm henuz bilmiyorum.
Vermezsen boş atarsan iktidara gidiyor
Soruyu neden gizli sordun korkuyon mu
Ben her şeyi burdan yazmaya korkuyorum mesela
Yok nickim sorusoruyoruum ama istek atanlar çok oluyor çıkartmak zor. Ayrıca niye korkayım ki? Kötü bir şey yapmıyorum.
Gündem sorusu soruyorum özgürüz.
Haklisın ama ben yine de çekiniyorum çok açık konusmaya
Yazar misın bana bi
Hakaret falan olmadığı sürece belirt fikrini orta çağda bile bu kadar baskıcı hissetmiyordur insanlar relaks ol hakaret, aşırıya kaçma olmadan fikrini belirtebilirsin kuzey kore değiliz.
Boş atarsan iktidara gidiyoru her yerde diyemeyiz mesela bence
Öğrensinler diye
Ülkede çoğunluk bilmiyor bu durumu ben de 2 yıl önce falan öğrendim ondan
Dm gelir misin bi
Parti ismi bile vermiyorum
Ne var dmde?
Bir sey soracağım yemeyecegim. Sonra istemezsen konusma zaten. Soruyla ilgili.
Ettim takip
Xper yetersiz tühh
Benimde öyle
Kısmet degilmis
Merak ettim ne soracaktın
Unutmazsam xper yetince sorarim
Muhtemelen unutursun
Mors alfabesiyle yaz ben çözerim
Yok merak etmiş olursun bana da yazmak icin bahane olur : )
Türkçe zar zor yaziyom ne morsu
.-.. ..-- - ..-. . -. / -... ..- .-. .- -.. .- -. / -- --- .-. ... / .- .-.. ..-. .- -... . ... .. / .--.. . -.- .-.. .. -. -.. . / -.-- .- --..
Aruz olcusu
-.-.. --- -.- / -- ..- / -- . .-. .- -.- / . - - .. -.
- . .-.. . --. .-. .- -- .. -. / ...- .- .-. / -- ..
-... ..- -. ..- / -- ..- / -.-- .- --.. -.. .. -. / -.-. .. -.. -.. . -. / ... .- -.. . - . / --. . .-..
Mors olunca neden gec cevap veriyon
-.-- --- -.- / - . .-.. . --. .-. .- -- .. / ... .. -.-.. / ... . ...- -- . -- / -... . -.
Konusabilecegimiz neresi var o zaman
Mors oluyorum ondan.
Saka yapabilen kızzz sevdim güzel
Siyasi şeyler mi diyecektin mite mi çağıracaksın ne valla merak ettim. Başka bir yer yok cidden.
İki kişinin bildiği sır degildir aslanım. Yazamam burdan.
Jfk'i ben vurdum mu diyeceksin?
Öyle bos islerle ugrasmayiz
Ben aslında Polatım diyeceksin biliyorum.
Hayır yavvv ama çok tatlı kızsın elifim olmak istersen bi düşünürüm senin için akdbskbdoajdka
Hee ondan yazacaktın ben de tuttuğun partiyi açıklayamadığın için yazıyorsun sandım.
Yok soruyla ilgili bisi diyecektim ama ufaktan yürüyedebilirdim iznin olsaydi
1 ay gecmis oha
Erken seçim mi var
Bu gidişle olur.
Alayının annına koyayım
Sus deme öyle yinede
Tamam haklısın alayının anasının annına koyayım o zaman
Lan dur manyak mısın
Tamam be demedik bir şey önce birinin annına koyayım 2 saat sonra gidip diğerinin annına koyayım
Zafer pt
Galiba ben de ama iyice araştırıyorum şu an
ama kazanamaz :D
AKP'ye verecem 😅 inadım inat sevmem ama inat
Sen oy kullanma bence inatla oy mu kullanılır.
Banane 😅 baba bu hakkı veren düşünseydi
Seçim gündemi mi var ki
Evet
kullanmıyorum artık kimse düzeltemez ülkeyi
Boş mu?
gitmicem bile :D
Kaç lira cezası vardı?
bilmiyorum ki
300 diyor ama 600 olur gibi sonraki seçime
CHP ye tabi ki
Mansur çıksa güzel olur
O çıkmaz gibi
Ekrem çıkar büyük ihtimal banada öyle geliyor
Ekreme kimse vermez gibi
Koyunlar varken doğru vermezler
Ekreme niye oy versinler ki bu zamana kadar ne yaptı?
Yıldız-Mecidiyeköy-Mahmutbey Metro Hattı’nda Yıldız ve Mahmutbey arasını hizmete açtık.
Haliç Tramvay Hattı projesindeki problemleri ortadan kaldırarak hattı tamamladık.
Ataköy-İkitelli Metro Hattı’nda Bahariye ile Masko arasını hizmete açtık.
Boğaziçi Üniversitesi/Hisarüstü-Aşiyan Füniküler Hattı’nı hizmete açarak öğrencilerin okula ulaşımını kolaylaştırdık.
Bostancı-Dudullu Metro Hattı’nı hizmete açtık.
2024’ün ilk yarısında ise Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli Metro Hattı’nın Çekmeköy ile Samandıra Merkez kısmını ve Ataköy-İkitelli Metrosu’nda kalan istasyonları hizmete açacağız.
Başakşehir - Kayaşehir Metro Hattı'nın Onurkent, Şehir Hastanesi, Toplu Konutlar ve Kayaşehir Merkez duraklarını hizmete açtık.
Kadıköy - Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Hattı'nın Tavşantepe - Sabiha Gökçen Havalimanı arasını hizmete açtık.
Yaptığı şeyleri bulabilirsin internette. Ama dediğim gibi mansur cikarsa mansura veririm.
Bunlar yapılması gerekenler zaten
Yapmayip para kaciranlarda vardi
Vermiycem.
A*k yani