Toplumsal olaylara karşı hala duyarlı mısınız? Yoksa çoktan duyarsızlaştınız mı?

Artık şaşırmıyorum.. Haber takip etmiyorum, aşırı tepki bile vermiyorum. Bir alışmışlık bir boşvermişlik var üzerimde 🤦🏻‍♀️
Toplumsal olaylara karşı hala duyarlı mısınız? Yoksa çoktan duyarsızlaştınız mı?
Toplumsal olaylara karşı hala duyarlı mısınız? Yoksa çoktan duyarsızlaştınız mı?
Toplumsal olaylara karşı hala duyarlı mısınız? Yoksa çoktan duyarsızlaştınız mı?
Toplumsal olaylara karşı hala duyarlı mısınız? Yoksa çoktan duyarsızlaştınız mı?
Cevapla