Suriyeliler tüm zorbalıklara rağmen giderken bize teşekkür ediyorlar çok duygusal değil mi?

Özgür olmayı her insan hak ediyor daha iyi yaşantılarının olması dileğiyle..
Gitsin diye teneke çalanlar vardı tabi ben bu kadar gaddar olmadım hiçbir zaman insana değer vermek bazen bu toplumda çok zor
iki farklı kültür kaynaşamadı bu bir gerçek devletin onlara tolerans gösterdiği noktalar oldu yine de türk halkı bazen ayaklanmalar olduğu halde yeterince sabır gösterdi bence
Fetih önce gönülleri fethetmekle olur diyelim
Umarım bu mutluluk Filistin'e de nasip olur ya
Suriyeliler tüm zorbalıklara rağmen giderken bize teşekkür ediyorlar çok duygusal değil mi?
Suriyeliler tüm zorbalıklara rağmen giderken bize teşekkür ediyorlar çok duygusal değil mi?
Suriyeliler tüm zorbalıklara rağmen giderken bize teşekkür ediyorlar çok duygusal değil mi?
Cevapla