Çok korkunç degilmi
Rabbim vatanımıza milletimize zarar vermesin😔🤲🇹🇷
https://youtu.be/sgfwuXkkZJE?si=rFTBVKtaLs9KhO0S
Rabbim vatanımıza milletimize zarar vermesin😔🤲🇹🇷
https://youtu.be/sgfwuXkkZJE?si=rFTBVKtaLs9KhO0S
Bu durumlar için işte bireysel silahlanma önemli, hiç bisey yapamazsam ele geçmemek için kafama sıkarım.
Eline silah alan koyun gibi güder seni yoksa.
Abd de normal mesela kayıtlı olduğu sürece, adamların herbiri askere dönüşebilir anında, dez avantajı yok mu var elbette de zaten kötüye kullanacak adamlar bisekilde yine buluyorlar.
Esir düşmek istemem. Onun yerine çarpışarak ölmek isterim. Sırf bu yüzden abimdeki seferberliği isteyerek üstüme aldım.
Direk orduya giderim, sağda solda sürtmenin anlamı yok. Savaşta sivil olmak daha sıkıntı.
Siz merak etmeyin. Biz her şey olabiliriz. Ama vatan toprağından kuyruğunu kıstırıp kaçacak bir ırk değiliz. Üstünde yasayamiyorsak altında yatarız. Namusumuza kimseyi dokundurtmayız. Hele bi yeltensinler nasıl kurt oluyor senin o sakakta gördüğün her erkek seyret. Dünyanın en sinirli ülkeleri arasında başı çekiyoruz. Bir yere deşarj olmak gerek. Bizi barbara palvin sanırlar, ama korkudan lakap taktıkları barbar Türk olmamız, çok zaman almaz.
Hangi hapishane? Tanımadığınız insanların neden hapiste olduğunu bile bilmiyorsunuz ama masum olduklarını düşünüyorsunuz. Abd ve ab'ye göre de bizdeki pkklılar ve fetöcüler masum. Esad madem kötü o zaman ingilizler neden yalan haber yaptırıyor? Esad madem kötü, o zaman İsrail neden Şam'ı bombalıyor ve bizim medya da "Suriye'de barış" olduğu söyleniliyor. İsrail neden htş'yi çözüm olarak gördüğünü açıkladı?
https://x.com/38divan/status/1866485613664604171?t=o5HBatflodgTEOANtD5k4g&s=19
https://x.com/eacarer/status/1866464935665918037?t=o5HBatflodgTEOANtD5k4g&s=19
Ben masum olduklarına ya da iyi olduklarina dair bı imada bulunmadım !
Ama hiçbir insan yerin 3 kat dibindeki hücrelerde havasız bırakılarak ya da kadınlar rastgele birileri tarafından t*cavuze uğramayı haketmiyo.
Ayrıca Esad'a karşı çıkanlar tutuklanmış orada milyonlarca insan var bunların hepsi suçlu olamaz !
Ve kimsenin cesedi pres makinesinde kucultulup rastgele odalara atılmayı haketmiyo cezanın bile bı yeri var
Tecavüz edildiğini nereden biliyoruz? Fetöcülerinde 1930'lu yıllarla Kürtlerle ilgili iddiaları vardı. Biz kafatası ölçtük mü? Gaz odalarına soktuk mu? İklim aktivisti Greta Kürtlere kötülükler yaptığımızı anlattı geçen. Yapmadığımız şeylerle suçluyorlar bizi. Bir şeylerin gerçek olup olmadığını nereden bileceğiz? Belki o tecavüze uğruyor dedikleri kadınlar aslında ajan ve tecavüze uğramıyor? Belki de cesetleri küçültülmüyor. Belki o kişiler vatan haini ve o yüzden hücredeler. Vatan hainleri gün yüzü görmeyi hak ediyor mu? Nefessiz kalmaları neden zorunuza gidiyor? Savaşmadığınız bir savaşla ilgili iddialar atıyorsunuz ortaya ama gerçek şu ki Türkiye'nin adı cihatcılarla ve İsrail ile kullanılıyor. İşidçiler sürekli ülkemizde yakalanıyor. 2 askeri yakan işidçiler bile aklanmaya çalışıldı. Suriye sınırından ülkemize uyuşturucu sokuluyor (Metamfetamin). Ülkemizden Suriye'ye ilaç kaçırılıyor. Bir kız çocuğunu Afgan birisi tarafından sınırlardan elini kolunu sallaya sallaya kaçırıyor ve hamile bırakıyor. Yenidoğan çetesi, yurt kızlarının tecavüze uğrayışı ve fuhuşu bunlar kimin döneminde? Tusaş saldırısından bile aylar önce haberdar olunmuş ama teröristlerin katliam yapmasına izin verilmiş. Bizim ülkemizdekiler neden sürekli terörist destekliyor? Biraz bunu düşünmek lazım. Şimdi Suriye'de bop'u kuruyorlar. Türk bayrağını yakan ve pkk'nın uzantısına destek açıklamasında bulunan htş'ye destek ile. Bak Dugin ne diyor:
"Erdoğan, ortak düşmanımıza, Türkiye'nin düşmanlarına Esad'ı devirmesi için yardım etmiştir" diyen Dugin, "Şu anda Büyük Ortadoğu Projesi'nin geri dönüşünü gözlemliyoruz. Ve bunun içindeki ana unsur da bağımsız Kürt devletinin kurulmasıdır"
Abd, İsrail ve İngiltere Esad'ı şeytan gibi gösterecek ama Esad'ın yönettiği bölgeye saldırmadan önce bölge de huzur vardı, madem Esad kötü, o zaman diğer insanlara neden bir şey yapılmadı? Htş madem o kadar melek, ölü birisinden ne istiyor?
İnan hiçbir siyasetci ya da ülkenin başındaki kimseyi sevmiyorum bop projesi elbet var üzerimizde büyük oyunlarin dondugude aşikar farkindayim herşeyin
Ama şu bı gercekki olan her zman gerçek kötülere olmaz fakir halka ve masumlara olur oyunu bastakiler oynar cefasini dediğim gibi aklı yıkanmis ya da saçma sapan şeylere inandirilmis insanlar çeker...
Çok detay var tatlım Türkiye ve konusuna girsek burada sayfalar yetmez inan arastirdikca kafaya taktikca daha kotu oluyorum ve birtek duaya siginiyorum
Rabbim bu milletin yar ve yardımcısı olsun kimsenin merhametine birakmasin bizi 🤲
Umarım 😿.
Duanıza amin diyorum ve bu hapishanede yapılan işkenceleri öğrenince kanım dondu. Bir insan, kendi halkına karşı nasıl bu kadar zalim olabilir? Zalim Esed; Allah, kendi halkına yaşattıklarının aynısını ona da yaşatsın. Allah, kimseyi vatanından ayrılmak zorunda bırakmasın.
Cevap
7Cevap
İşte Esedle görüşülsün diyip duranların da millete yapacağı bu. Çünkü Darbelerde yaptılar
Daha yeni de dedim Diktatör Esad ı ahirette kim kurtaracak
Neden geldiler neyden kaçıp geldiler diyenlere cevap niteliğinde. Acaba ırkçılık yapanların vicdanı sızlar mı?
Evet bu zulümleri biliyorduk ama buna rağmen o zulümden kaçıp bize sığınan insanlara da burada zulm ettik. Şimdi vicdan hesaplaşması zamanı...
Umrumda değil sınır dışı
Evet bencede artık gitsinler savaşta bitti
bir insan bir insana neden bunu yapar...
kesinlikle.. firavunda çok güçlüydü ama allahıma şükürler olsun kalmadı o da
Bu bir kana susamışlk başka bir şey degl
Bana biraz Auschwitz kampını hatırlattı
o neydi
@gecennöfkesıı nazilerin çalıştırma kamp
Dehşet verici
Bişey düşünmüyorum.
İnsanlık 0
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?