Mezhep savaşları neden sadece arap ve Müslüman ülkelerde var?

Hiristiyanlarda da 3 mezhep var fakat oralarda Katolik ler. Ortodoks lar. Protestanlar. Bir birini öldürmüyor.

Peki ortadoğu neden böyle? Neden bu coğrafya insanı insan gibi yaşamak yerine sefaleti yoksulluğu kan ve göz yaşını kendine reva görüyor?

Kimse bunu avrupa amerika ya da israil yapıyor demesin. Evet Onların etkisi
var mı var. Ancak işine gelen kuklalara silah ve teçhizat desteği verebilir.

Fakat orada bir birini öldürenler yine müslüman o sosyoloji bunu ortaya çıkarıyor.

Yani sünni Şii yi Şii ise sünnüyi katlediyor. Avrupa amerika ve israil ise madem rahat durmuyorsunuz?

o zaman hangi radikal örgüt bizim çıkrlarlarımıza uygun hareket ederse? bizde onu besler büyütür silahlandırırız diyor

Demem oki sen eşek olursan semer vuran çok olur
Mezhep savaşları neden sadece arap ve Müslüman ülkelerde var?
Cevapla