Türk devletinin varlığını bir kez daha hissettim ne düşünüyorsunuz?

Türk devletinin varlığını bir kez daha hissettim ne düşünüyorsunuz?

Vatanlarını geri almasını sağlamaya başladı ve bunun yanında sarı (ypg) bölgelerde gidici

esed rejimi çökecek belli,

yalnız ypg abdnin eliyle resmen bölgenin yarısına çökmüş ışidi bahane ederek tam kuzum

israili hala nasıl düşman olarak görmüyor içimizden bazıları ben anlamıyorum yani heralde yahudi olduklarını düşünüyorum devletlerini tabiki düşman görmüyorlar

başka açıklaması yok

Türk devletinin varlığını bir kez daha hissettim ne düşünüyorsunuz?
Cevapla