Ahlaksızların, hırsızların, kötülerin sayısı neden bu kadar arttı?

Pahalı bir kafeye gidiyoruz 1000 Tl’lik yemek istiyoruz yemek kötü malzeden yapılmış özensiz lezzetsiz, kuaföre gidiyoruz kuaför zorla saç bakımı yapıp 2000 tl ekstra hesap yazmaya çalışıyor, doktora gidiyorsun gerçekte ihtiyaç yokken gel sana anjiyo yapalım diyor para almak için… Her meslekte, her sektörde ülkemizdeki ahlaksızlık utanmazlık aşırı derecede arttı. Büyüklerimiz bu tip kötülere “köylü kurnazı” derdi. Sizce ülkemizdeki bu her sektördeki ahlaksızlığın artmasının sebebi nedir? Neden avrupada her hizmet kaliteli ve verdiğin paranın tam karşılığıyken neden bizde ahlaksızlık çakallık bu kadar arttı her sektörde?
Ahlaksızların, hırsızların, kötülerin sayısı neden bu kadar arttı?
Cevapla