Güncellemeler
1 yıl
güneyde nasıl durum bilmem ama bu taraf fena her taraf bembeyaz keşke foto atsaydm
Güncellemeler
1 yıl
Tv'de gösteryorlar Aydosu
Aydos'tayım, neredeyse Sibiryaya dönecez lapa lapa yağıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Kadıköy temız. Sadece yağmur rüzgar var Pendik şanslı
güney kesimler Pendik'te de tutmamıştır. Biz Aydostayz
Evet yüksek yer
Nişantaşındayım sadece yağmur yağıyor. bizim buraya anca cok kar yagarsa yagıyor
Kars'ta değil bizim buralara fena yagyor
karşıda değil*
Oralar açık önleri az ev var ondan bızım burada kıçkıça evler bıde tepe de nişantaşı kayalık üstü ondan ınan ıstanbul karla kaplanıyor bızım burada hıc bısey olmuyor. ben kar cok sevıyorum şans şşte
hayır yahu burası Aydos, İstanbulyn en yüksek tepesi. burada da kıckıça çoğu mahalle merak etme ve burada da güney taraflar tutmamış ve Avrupa yakasında zaten kar yagmyor
Evet gerçekten öyle. karsıya gecerken yagmur yagıp avrupa yakasına gecınce kesıldıgını yaşadım köprüde 🤣olsun karın keyfını cıkar al kahvenı camdan izle sokağı
Ben İzmir'deyim buraya yağmur yağıyor şu an.
orası güney, hiç yağmaz
İzmit'e henüz gelmedi de yukarılara yağıyordur.
şimdilik bir tek bizde tuttu sanrm İstanbulun en yüksek konumuyuz
Kurtköy’den çıktım aydos yakacık derken soğanlığa kadar kar vardı, atalar’da yağmur var :d
güneyde böyle düşmez ben çamlıktaym, balkondan aydosu görüyorum, burası fena
Aynen lapa lapa tuttu bile oralar
Ben tuzladayım yağmıyor görmek isterdim uzun saman oldu
yuh ya
Ne oldu da yuh dedin
Fotoğraf varsa atsana
soruyu paylasrken atmalydm
Mesajdan at sorun yok
Haberini aldım baya yağıyormuş esenyaşı da şu an yağıyor nazlı😁
bura fena
Anam dedi demin orayı😁
yakn mıydn bize
Sen camlıkta neredesin gülistan sitesinin orada mısın ugetam tarafımı spor kompleksi yanı mı
Ugetama 1 durak 😂 sen nerdesin?
Ben o dağın en dibinde yamacındayım😁
işte neresi. kendin soruyon ama söylemiyon 😂 biz taraf mı bari?
Dağın yamacı dedim 😁 sen necip fazıl üstü müsün sosyal tesise yakın yoksa
Ugetemdan bir durak sonra dedim ya. necip fazıl bilmyorm
Hilal konutlar var bir durak sonra
Halil konutları ismini duydum gibi, benim pek işim hafızam yoktur ya. Helenium Gardenı u bilir misin
Biliyorum orayı tam tersi altta migros falan vardı
ha işte önünden geçerken bana el sallayabilirisn 😂
Ahahah ben oraya çaprazdan uzunlar vardı oraya gelirdim şimdi nargile cafe felan olmuş ama haberin olsun lahmacunu iyi yapıyorlar😁
sence haberim yok müdür? 😂
Demek ki hallettim orayı müdür 😄
Ben genelde sahilde olmayı seviyorum bizim oralar yazın iyi
Ben burada yaşyorum kanka evim burada
Bende ablacığıma geldim hemde değişiklik olsun diye yoksa tepe deyim bende hep
Evden çalısıyorsan şanslısın valla
ya bana farketmez, ben her yere gidiyorum trafik mirafik umursamadm. geçen gün bı film için floryadaydm mesela
Sana balm fikir vereyim araba ile yorulma şeyhli de otopark var oraya bırak aracı metro ile devam edebilirsin aklında kalsın
zaten çoğunlukla metro kullanyorum. bu arada yeni taşınmışm. gibi bi hitap var sende ne iş 😂 dün de Maltepe'de piazzada gladyatörü izledim akşam, harikaydı, ben de sana onu tavsiye edeyim
Ahahahah bir şey demedim yav hemen atarlı da 😀😀
nerden çıkardn atarı ya gülçük de koymuşum 🙄
Hayat sana güzel ama ohh dede parası mı😀😀
nerden çıkardın paralı olduğumu 😂😂😂
Paran batsın insanlık gırgır önemli işin komedisi o
hadi ordan fakir olsam gırgırı bile çok görürdün, siz erkekler hep böylesiniz, paragözler sizi 😂😂😂
Ne alaka bena 200 tl atmı dedim 😃 çok şükür elimiz ayağımız sağlam
Kar topu mu oynamaya gittın gız
Avrupa yakasında kar yok henüz sanırım en azından bakırköy tarafında
burası fena
Bende aydostayım soğuktan donduuum
lapa lapa yagyor. Nasl yağmşsa bikaç saatte bembeyaz olmuş
Çok fazla yağıyor sıcaklıkta düştüğü için belki aksama çok güzel olur
Sen aydosa gel, burası artk kar topu oynanacak durumda
Askim zaten aydos tepesinin altında oturuyorum 😀😀
ha işte ben de
Bu ya komşum ya da Şahintepe de😁😁😁
Belki mikroplar kırılır yağsın
Aydos mu mangal yapmak ya karda güzel olur 😂
Velibabadan selamlar :)
sizede de aynı mı durum
Cok fena ruzgar varyaaaa
Ne güzel işte yağsın..
Aha bende ordayim
Bura kapalı ama yağmıyor
Avrupa yakası mı
Yok be Ankara 😂
hadi ya. Biz sizden daha erken soguduk bu sene desene
Öyle oldu
Dağın başı ora
Durdu kar :(
yoo durmadı