Siz bu istekler karşısında ne düşünürdünüz. İstek toplamı 10 milyon 608 bin TL.

Siz bu istekler karşısında ne düşünürdünüz. İstek toplamı 10 milyon 608 bin TL.

Annem bana Türkmen bir kız buldu, kız kendisi AVM’de temizlik görevlisi olarak çalışıyor. Kız da beni görmüş, olur görüşmek isterim demiş. Fakat bizim kültürümüze adetlerimize göre erkek tarafı evlenirken evi olmalı, maaşı olmalı, anneme şu kadar altın almalı, kardeşime bu kadar bilezik falan.. Annem tanıştırmadı kızla.
😂😅😆
@Hayanasınıya Bi de Rus doktor buldu, onu bi dahaki soruda anlatacağım
Pekşğğğ heyecan lâ bekliyorum😂😅
adetler kültürlere göre evlilik düşüncesi olanlar bence evlenmesin adam kadına koca mı olacak yoksa para kasası mı
Benim kız arkadaşımın ailesi akıllı daire istedi söz hediyesi olarak bir de yazlık ve son model bi araç. Lakin çok sorun değildi çünkü bunlar zaten onlar için küçük bi miktardı. Ama üsttekilerin durumu yoksa belli ki kızı vermek istememişler pek
durumu olanlar için söylediklerin makul olabilir tabi, ama dediğin gibi bunlar kızı vermek için değilde vermemek için ulaşılmış bir liste gibi görünüyor 😅
Altınsız yapamaz buranın insanı :) şerefiniz kadar yapın derler isterler... Damadın ailesinden de.. :)
her yörenin belli bir adetleri kültürü var, o taraflarda böyle şeyler biraz daha abartı düzeyinde, gösteriş midir bilemem ama benim evlilik anlayışıma pek uyumuyor 😊
orada ölçmeye çalıştıkları şey biraz farklı:)
Kesinlikle öyle haklısın 😊
Sosta olsun mu derim de neyse ee şaşırmamak lazım bunları verecek dolu erkek çıkar satar savar borç harç yapar sonra mahkeme kapılarında kurtulmaya çalışır değişmez düzen tok gözlü sevilmez aç gözlüye tapılır 🤦🏻♀️ 🤦🏻♀️ devamkeee
Zaten bunu istedikleri adam asgari alan adam olacak değil ya adamın parası vardır kızın ailesi de zengindir onlara göre normal bir miktardır herkes bizim gibi fakir değil
Cevap
7Cevap
saçmalıktır
Mardin kızları altını çok sever. yemesın ıcmesın aç kalsın o altın olsun boynunda kollarında.. yahu hadı bazı şeyler ıstenır elbet adettır de canını isteselermiş arkadaştan dırekt daha iyi olurmuş
şu an 40 yaşına geldim
15 yaşında sanırım psşkolog görüşmesinde büyüdüğüm zaman karım dahil hayatımdaki insanları satın almış olmak istemiyorum dedim
anlayan halen yok
Erkek olsam mardinlilerle mi uğraşırım o paranın yarısıyla giderim yurtdışına bir sürü güzel kızla tanisirim mal misinz aq
Bana da en az bundan… 😅
Siparişle oluyorsa…
Bu fiyatin ceyreginin ceyregine yabanci kiz alirim
O küsurat olan 8 bin tl nerden çıktı acaba 🤣
Bende Mardinliyim böyle bir şeyi ilk defa görüyorum shdhdhdjdjs kızı vermek istemiyorlar
Bence baba ya da anne, ağabey falan kızı vermek istemiyor.
O paraya ömür boyu eskort kiralar kshdjs
Ohha bu ne yaa 😅
Vayyy bee 😅
Ne kızlar var bakın görün 😃
bu gün para biriktirmeye başlarsam önümüzdeki 3000 bin sene sonra evlenebilirim😅
Ozamana kızda degerlenır ama 😅😅
Evet oda var 😅
Sacmalk ya
Bankacı ile evkensin
İç Anadolu'dan evlenin
😅😂😆bune yavv
Altınmıymış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?