Ülkenin akciğerleri oksijen depolarından bir kısmına yine bu layık görülmüş. Holding sahibi dava sürmesine rağmen tüm faaliyetlere devam ediyor.
Bölgede tarım arazileri kamulaştırılmış.
Kaynak suları kirletilmiş.

Ülkenin akciğerleri oksijen depolarından bir kısmına yine bu layık görülmüş. Holding sahibi dava sürmesine rağmen tüm faaliyetlere devam ediyor.
Bölgede tarım arazileri kamulaştırılmış.
Kaynak suları kirletilmiş.

Asla desteklemiyorum bu gidişle artık bir taraftan bilerek çıkarılan yangınlar bir taraftan ağaç kesmeler harika bir doğası olan ülkeyi çölleşmeye doğru hızla götürüyor bu nasıl bir mantık aklım alır gibi değil. Diğer ülkeler doğasını ormanını canı gibi korurken bizdeki umursamazlık ve para hırsı ülkeyi geri dönülemez bir zamana sürüklüyor...
Kaz Dağları’ndaki 1 milyon ağaç kesme projesini desteklemiyorum. Doğal alanların tahrip edilmesi, ekosistemlerin dengesini bozar ve biyolojik çeşitliliği tehlikeye atar. Ağaçlar, sadece oksijen üretmekle kalmaz, aynı zamanda su döngüsü, toprak koruma ve iklim değişikliği ile mücadele açısından da kritik öneme sahiptir. Bu tür projeler çevresel felaketlere yol açabilir, bu yüzden doğayı korumak ve sürdürülebilir çözümler geliştirmek daha doğru bir yaklaşım olur.
Oy verildi tercih yapıldı. Ülkede halk partici olursa yönetmeyip, yönetilirse birilerinin keyfine ses etmez edenide sustururlarsa örgütlenme olmazsa daha çok orman gider. Zaten yağmur yağmıyor yeraltı suları çekilmeye başladı. İş işten geçtiğinde çok geç olacak ama neyse
Cevap
8Cevap
Köylülerin günlerdir yaptığı eylemler hiç bir işe yaramadı. Kaz Dağları'nda ağaç kesimi tam gaz devam ediyor, maden arama bahanesiyle göz göre göre ekolojinin içinden geçiliyor. Yeşili, doğayı, oksijeni, üretimi, tarımı, geleceğe katkısı olan ne varsa yok etmeye yemin etmiş zihniyet tarafından..
Elbette ki desteklemiyorum. Zaten Kanada lı şirketlere altın çıkarma yetkisi vererek bir kısmını telef ettiler güzelim ormanlarımızın. Yetmemiş mi daha doymamış mı gözleri, karınları...
Cengizin işi be beklersin ama o da devletten habersiz iş yapmaz bunlar hep böyledir
Desteklemiyorum hiçbir şekilde. Zaten başımıza ne geliyorsa bu insanlar yüzünden geliyor.
Bunun nesini destekleyiyim?
Ya da destekleyenlerin aklı, vicdanı ve ahlakı var mı onu sorayım?
Dini, imanı ve Allah'ı PARA olanlar sadece bunu yapar ve destekler.
hayır tabii ki de insanlar para için neler yapıyor. sonra neden bu yüzyılda hastalıklar arttı falan
Allah belalarını vereceğim diyeceğim ama o da bunlardan yana. Yani ne desem artık boş.
Artık yeter bu doğa düşmanlığı bir taraftan yakıp bir taraftan kesiyorlar
Kesinlikle desteklemiyorum
Kesinlikle hayır yeşil günden güne yok oluyor zaten
Hayır asla desteklemiyorum
Nefes alamayınca görücem ben onları
Hayır desteklemiyorum
1 ağacın kesilmesine bile karşıyım
Çok yanlış ya
Imkansiz
Ney imkansız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?