Kadın ve erkek otobüslerinin dahi ayrılmasının istendiği ülke olduk?

Kadına şiddet, kadına taciz gibi vakaları bir kesim alıp kendine göre istismar ederek kadınlar için ayrı alanlar istemeye başladı. Sorunun bizzatihi kendisi olan harem selamlık uygulaması, sanki çözümmüş gibi insanlara sunulmak isteniyor. Bir kere, erkekler zaten tabular oluşturulduğu için kadını taciz ediyor. İkincisi diyelim bunu yaptın; erkek sokakta kadın görmeyecek mi tahrik olup dayanamayıp saldıran sokakta takip edip saldırmayacak mı? Üçüncüsü kamusal alanlarda, toplu taşımalarda sapıklık olma ihtimali de zannedildiği kadar yüksek değil. Öte yandan bu başka tartışmaları da beraberinde getirir kadınların instagram'da yaptığı paylaşımlar mesela sapıklık mı değil mi? Tek sorumlu erkekler tutulamaz ki? Yani kadın ve erkeği feodal, ilkel düzenden dolayı ayıran bazı Arap ülkeleri bile hatasından dönüp kadın ve erkeği bir arada yaşatma çabasında iken gidip Malezya, Irak, Afganistan (batak ülkeler) örnek almanın anlamı ne? Kadın ve erkek bir arada seyahat edemeyecekse o ülke yıkılsın daha iyi aq.

Kadın ve erkek otobüslerinin dahi ayrılmasının istendiği ülke olduk?
Cevapla