Fetö nün ölümü sizce iyi mi oldu yoksa kötü mü?

Ne kadar sevinsem de kötü oldu bence. Çünkü fetö bilindik biri ve tek biri idi.
Şimdi parası adamları her şey dağıldı.

Bunun adamları nerede?
Yöneticiler kim?
Fetönün parası nerelere gidecek?

Türkiye de 48 milyar tl parasını devlet aldı. Yani 1 milyar 300 milyon tl.

🔥 Yurt dışında 300 -400 milyon dolar.

300-400 m dolar kimin kontrolünde olacak?
Fetö nün ölümü sizce iyi mi oldu yoksa kötü mü?
Cevapla