İnsanlar çoğu çok kötü durumda. Sen de Enerjilerinden rahatsız oluyor musun?

Ankara 'dayiz yelken kanat eğitiminde. Gün sonu Kırıkkale'ye ailemin yanına gidiyoruz. Dün aaa insanlar gülmüyor, yapılan iyiliğe kötülük yapıyorsun gibi bakıyor. Çöp atan teyze geldi. Yanında da torunu ceren. 12 yaşında edebiyat öğretmeni olmak istiyor. Resim çiziyor. Sohbet ederken nft dijital resimlerden bahsettim. Konuştuk. Çöpü alıp annanesiyle gitti. Annem diyorki fazla böyle konuşma, yanlış anlarlar. Anne konustuklarim acık , beyin firtinasi yaptık cerenle , herkesle konuşurum. Bu kadar kısıtlama diyorum ama hakta veriyorum. Ananesi beni kesecekmis gibi bakıyordu. Ona da sordum. Beni kesecek gibi bakıyorsun , sohbet etmemizden rahatsız mı oluyorsun diye konuştum. Yok oğlum dedi. Yumuşadi samimi olduğumu görünce 🤣. Üzüldüm. İnsanlar ekonominin ve eğitimin daha da kötü olmasi insanları bu hale getirdi. Ben devamlı gülüyorum. Kendime bakıyorum devamlı. Bana deli mi oğlun gülüyor öyle demişler anneme 🤣 botumdaki kalpleri sabah uyanınca öyle bir istek geldi. Pat çizdim. 🥰 Hoşuma gitti

İnsanlar çoğu çok kötü durumda. Sen de Enerjilerinden rahatsız oluyor musun?
İnsanlar çoğu çok kötü durumda. Sen de Enerjilerinden rahatsız oluyor musun?
Cevapla