Evlilik dışı doğan çocuk oranı en düşük ülke Türkiyem oldu. Ne düşünüyorsunuz?

Değerlerimize bu kadar bağlı olduğumuzu bilmiyordum. Açıkçası en düşün oranı almış olmamız sevindirdi. Bu kategoride hiç bulunmamayı dilerdim elbette ama bu durum değiştirilemez gibi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

https://www.sozcu.com.tr/evlilik-disi-dogan-cocuklarda-turkiye-bakin-kacinci-sirada-p96190

Güncellemeler
1 yıl
Elbette kürtaj oranlarınada bakmak önemli!
Evlilik dışı doğan çocuk oranı en düşük ülke Türkiyem oldu. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla