Güncellemeler
1 yıl
Elbette kürtaj oranlarınada bakmak önemli!
Değerlerimize bu kadar bağlı olduğumuzu bilmiyordum. Açıkçası en düşün oranı almış olmamız sevindirdi. Bu kategoride hiç bulunmamayı dilerdim elbette ama bu durum değiştirilemez gibi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
https://www.sozcu.com.tr/evlilik-disi-dogan-cocuklarda-turkiye-bakin-kacinci-sirada-p96190
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
hiç şaşırmadım ben
Bu bir marifet değil. Sırf üremek için boş beleş evlilikler yapılıyor bu ülkede, ne gerek var
Baska ülkede yasal olduğu için burada kürtaj oluyolar hepp
enormal... bizdeki sosyal toplum nedeniyle farklı olmasını beklemek yanlış olurdu
Suriyelilere de lübnandan gelenlere de kapımızın açık olduğunu düşünüyorum
Son yıllarda arttı üstelik. Demekki önceden hiç yokmuş.
Çok sevinme:) evlilik dışı değil ama evli kadınlarda çocuğun kimden olduğu belli değil😂 bisekilde evli koadin doğuruyor sonuçta kayda girmiyor
Çok yoktur ya öyle. Elbet öyle karaktersizler vardır ama çok değildir
@Alina27 Tahminin den çoktur emin ol:)
Bazı detayları kaçırmış olabilirim
Şeytan ayrıntılarda gizlidir:)
Bence öyle de olması gerekiyor çocuklarin babasının anasının kim olduğu belli olmuyor bazen
Kürtaj oranlarına da bakmak gerek
Bu en önemli kısım aslında. Dikkatimden kaçtı
Doğuran sokağa atıyor zaten
Kürtaj var
aldırıyor herkes