Teyzemlerle bir mesele yaşadık, eniştem ben oturduğum zaman sofradan kalkıyor, normal mi?

Teyzem sürekli benim burnumda hafif kemer var diye bunu dile getirip alay ediyordu. Sonra ben bunalıma girdim ameliyat olmayı düşündüm, bunu babaannem ve dedemlerle paylaştım onların yanında da ağladım. Dedem de baya öfkelendi, köy kahvehanesinde enişteme karına sahip çık diyerek boğazını sıkmış. Teyzemler de doğal olarak küstüler tabi bana. Anneannemlerle yaşıyorum annem babam ayrı, teyzemler geldiğinde eniştem benle ayrı sofraya yemek istiyormuş, ben sofraya gelmeyeyim istiyormuş. Ben gelince sofradan kalkıyor benim de zoruma gidiyor halbuki benim bir suçum yok. Anneannemler de sorun çıkmasın diye bana ayrı ye diyorlar ama kendimi dışlanmış hissediyorum. Sizce ne yapmalıyım, benim bir suçum var mı? Eniştem sofraya oturmamakta haklı mı?
Teyzemlerle bir mesele yaşadık, eniştem ben oturduğum zaman sofradan kalkıyor, normal mi?
Cevapla