Merhametten dem vuran vicdansızlara, namus bekçiliği yapan ahlaksızlara, dindar geçinen dinsizlere, örnek vatandaş gibi görünen s@pıklara, haramdan bahseden günahkarlara, kominist geçinen kapitalistlere, hümanist geçinen vahşiler denk geldik!
Bu döneme denk gelmekten siz de nefret ettiniz mi?
Bu ülkemizin 1923'ten beri öyle bir dönemde Cumhuriyet kurulmuş ama kalkınma gücü hiç yoktu. Türkiye'nin geleceğinin bomb*k olmasına'da hiç şaşırmadık çünkü geçmişide kirli mazilerle dolu