Bizim halk neden siyaseti konuşmayı bu kadar çok seviyor?

Ben demin BİM'deydim. Bir grup dayıya denk geldim ve 'Erdoğan, ekonominin anasını ağlattı. Bu fiyatlara bak!' gibi şeyler söylüyorlardı. Geçenlerde fotokopi için kırtasiyeye gittim ve fiyatlardan şikayetçi olmama rağmen, o da Erdoğan'ı kötülemeye başladı. Bu Erdoğan nefreti nereden geliyor ki?

Bizim halk neden siyaseti konuşmayı bu kadar çok seviyor?
Cevapla