Bazen şeriat gelse ülkenin hali daha iyi olur muydu diye düşünüyorum, haksız mıyım?

Öncelikle söyleyeyim, öyle çok muhafazakar bir insan olduğum söylenemez. Ülkede son zamanlarda cinayet, tecavüz, taciz olayları gırla gidiyor. Haksızlık, yolsuzluk, adaletsizliği zaten söylemiyorum bile. Bir erkek, sokakta hiç tanımadığı bir kadını samuray kılıcıyla öldürüyorsa, bir anne evladını evlat anne babasını öldürüyorsa bu cezaların caydırıcı olmadığını gösterir. İnsanlar sokakta yürümekten korkar hale geldi artık. Şeriattaki cezalar daha caydırırıcı, bir katili ibreti alem olsun diye idam etseler kısasa kısas yapsalar, kimse cesaret edemez bir daha. Tabi çocuklarımızı da ahlaklı yetiştirmeliyiz en önemlisi. Sırf bir kaç tane a şüfte nike pro tayt giyip erkekleri t ahrk edemeyecek diye insanlar nasıl da ağlıyor şeriat gelmesin diye. Tamam ben de açıkım öyle muhafazakar da değilim ama şeriattaki cezalar da iyi şimdi. Sizce haksız mıyım, şeriattaki cezalar daha caydırıcı değil mi sizce?
Bazen şeriat gelse ülkenin hali daha iyi olur muydu diye düşünüyorum, haksız mıyım?
Cevapla