Ülkenin şeriat ile yönetilmesi bir nevi zorlama değil midir?

Sırf belirli bir azınlık istiyor diye ülkenin yönetim biçimini din ile yapmak insanların yaşama hakkına engeldir bence, hani dinde zorlama yoktu? Kimse kimsenin hayatını kendi inancına göre şekillendirmesine engel olamaz, olmamalı.

Ülkenin şeriat ile yönetilmesi bir nevi zorlama değil midir?
Cevapla