ATATÜRK büstüne saldıranların amacı nedir, niye çoğaldı bu işler?

Bu gün ayvalıkta böyle bir durum yaşandı, ATA'nın büstüne saldıran şahıs halk tarafından etkisiz hale getiridi, ellerine sağlık, olay;
Cumhuriyet Meydanı’na saat 11.30 sıralarında gelen M. Ç., elindeki balyozla Atatürk heykelinin kaidesine tırmandı.
Şüpheli, balyozla Atatürk heykeline vurmaya başladı. Heykelin bacak kısmında hasar meydana gelirken, çevredekiler durumu polise bildirdi.
Ardından çevredekiler, elindeki balyozu alıp M. Ç.’ye engel olmak istedi.
Bu sırada kalabalıktan bazı vatandaşlar, tekme ve yumruk atıp M. Ç.’yi dövdü.
Olay yerine gelen emniyet güçleri, M. Ç.’yi kalabalığın elinden kurtardı.
M. Ç., tedavisi için Ayvalık Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
M. Ç.’nin 6 yıldır psikolojik sorunları olduğu, bu nedenle Ayvalık Devlet Hastanesi ve Manisa Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi’nde tedavi gördüğü öğrenildi.

Yani her ruhu bozuk olan mı bunu yapıyor, bence bozuk falan değil hani bilinçli ve kasten yapıldığı kanısındayım sizlerin yorumu nedir?
ATATÜRK büstüne saldıranların amacı nedir, niye çoğaldı bu işler?
ATATÜRK büstüne saldıranların amacı nedir, niye çoğaldı bu işler?
Cevapla