Bu gün ayvalıkta böyle bir durum yaşandı, ATA'nın büstüne saldıran şahıs halk tarafından etkisiz hale getiridi, ellerine sağlık, olay; Cumhuriyet Meydanı’na saat 11.30 sıralarında gelen M. Ç., elindeki balyozla Atatürk heykelinin kaidesine tırmandı. Şüpheli, balyozla Atatürk heykeline vurmaya başladı. Heykelin bacak kısmında hasar meydana gelirken, çevredekiler durumu polise bildirdi. Ardından çevredekiler, elindeki balyozu alıp M. Ç.’ye engel olmak istedi. Bu sırada kalabalıktan bazı vatandaşlar, tekme ve yumruk atıp M. Ç.’yi dövdü. Olay yerine gelen emniyet güçleri, M. Ç.’yi kalabalığın elinden kurtardı. M. Ç., tedavisi için Ayvalık Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. M. Ç.’nin 6 yıldır psikolojik sorunları olduğu, bu nedenle Ayvalık Devlet Hastanesi ve Manisa Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi’nde tedavi gördüğü öğrenildi.
Yani her ruhu bozuk olan mı bunu yapıyor, bence bozuk falan değil hani bilinçli ve kasten yapıldığı kanısındayım sizlerin yorumu nedir?
ATATÜRK büstüne saldıranların amacı nedir, niye çoğaldı bu işler?
Gidip büst , heykel yıkma konusu değil şimdi anlatacağım. Sitede de bunun kafasında tipler var. Gecende biri sorumun altında beddua etmiş bana. Hesabını engelledim , başka hesaptan devam etti. Bir de yorumlarının birinde benim kapak fotoğrafımda Atatürk olduğu için CHPlilerle hep sevgili olduğumu ve beni aldatmış olduğunu Atatürkçü kişilerin dinsiz olduğunu yoruma eklemiş. Ben , sevgili olduğum kişilerin siyasî görüşü hakkında hiçbir yorumumda bir şey yazmadım. Atatürk ve dinsiz olmak ne alaka laikliğin içeriğinden biri “din ve vicdan özgürlüğü “ iken? Ki ben dinî görüşüm hakkında da sorulmamış olduğu sürece yorum yapmadım. Sonra ben niye soruyorum “AKP’ye gelecek seçimlerde oy versem dindar olur muyum?” diye ve “Orta Çağ Avrupası gibi ülke olduk resmen.”diye acaba niye diyorum? Ne farkı var bunun cennetten arsa kiralamaktan? Günâh çıkartırım belki oy verirsem (!) 😂😂
1
8 Yorumla
Soran
1 yıl
Yok kız daha çok günaha bulaşırsın Vala, hiç bulaşma bile derim 😂
Bu ülkeye o kadar faydası olmuş, inkılaplar yapmış, ekonomiye katkısı olmuş, her zaman dürüstlüğü, çalışkanlığı, bilimi önemsemiş Atatürk'e yapılan saygısızlığa bak. Üzücü.
2
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Fazlasıyla üzücü bir durum hem hem de acayip sinir olunası bir durum
bazı tarikatlarda verilen yalancı bir tarih var. Resmen yalan tarih yazılıyıp kendi müritlerine 20-30 senedir işliyorlar o kişilerin bildiği tarihle sizn bildğiniz farklı Yalan dindar kindar tarih yazıyorlar ve sonuç bu. Bunu tekalıyorlar yaymaya çalışlıyorlar ama yemeyince en sonunda Atatürke saldırıyorlar. Aslında kandılıyorlar ama farkında değiller . Bunu yapanların hepsinin yapısını inceleyin hiçbir ama hiçbir başarı öyküsü bulamazsınız Çogu evli de değildir
İsmi konulmamış, sebebi olmayan, kulaktan dolma bir kin. O kulağın kiri de cahillik. Bugün yaşananların veya bu ahvale gelişin Mustafa Kemal ile bir atomun zerreciği kadar ilgisi yoktur
1
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Cehalet yenemediğimiz tek şey maalesef, ne söylersen bu kitleye inandıramazsın
Onu yapan babanın, Doğuran ananın, Yardımcı olan doktorun, Kabul eden hastanenin, Kimlik veren memurun …. Diye uzuyor sen anlamissindir devamını getirirsin
Evet niyetleri bu hatta bıçaklanarak ölenlerin sayısı binlere bile çıkar. Halkımızın halkı kin ve düşmanlığa tahrik niyetliliği ülkeyi dünyadaki cinayet oranı yüksek ülkelere benzetir mi zaman gösterecek
Valla helal olsun bu davar kesin put kafası saldırmıştı milli değer oldunu bilmez ulan o adam olmazsa İngiliz usagiydin o balyozu eline aldirirlarmiydi senin
ataturk öldü gitti bu yapilan saldiri ona degil onun fikirlerine bugunku kurdugu cumhuriyet yontemine. bunlarin beynini yikiyorlar dogru bir sey yaptiklarini saniyorlar kendilerince.