Soruma Hoş Geldiniz,
Gülben Ergen "Uyuşturucuyla mücadele komisyonun kurulması ve uyuşturucu trafiğinin araştırılması önergesi verildi mi" diye tweet atarken, bir x kullanıcısı "verildi reddedenler ile yemek yedin hatta" diye mors etti! 😅


Bunlara bayılıyorum, mors etmek küçüklükten beri hoşuma gitmiştir. Çok pis bozarım. Bozduklarım niye böylesin derler hep, lanet olası yanar dönerler dönme dolap kılıklılar! 😅
Yani bir insan nasıl enayi olur anlamıyorum, ha enayi olmuşsun ha...
Günümüzü anlatan bir replik! 😅
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
doğru demiştir
Kesinlikle 😅
Doğru ama.
Ben İstanbul'daki oylamayı bile izledim ve resmen sırf muhalefet istedi diye uyuşturucuyla mücadele reddedildi.
Katılıyorum, evet doğru, ya öyle saçma ki mantıklı ne varsa red ediyorlar deliriyorum
Maalesef kendi iktidarlarını düşünmekten Milleti düşünmeye vakit bulamıyorlar
Aynen öyle ama halk vatandaş suçlu bile bile hâlâ onu savunuyorlar onları savunuyorlar
Aziz Nesin haklı işte
Severim Aziz Nesin'i kesinlikle katılıyorum hayırlısı bakalım
Mutlu günler dilerim 🌸
Mutlu olabileceğimiz günlere ben de dilek diliyorum.
Bir gün güneş doğacak ve hiç bakmayacak inşaAllah. 🌸
Evrene iyi mesaj gönderelim
Z kuşağı Zekiliği diye bir gerçek var. Lafını esirgemeyen tüm insanları severim ben. 🔥👌
Bende seviyorum hocam Z kuşağını çoğunluk olarak 😅
Ben hiç esirgemem 😅
Hepsinin canı cehenneme 😅
Lanet olası pislikler 😅
Ahahahah böyle olun işte 😂
Her daim hocam o yüzden kıl olan çoktur 😅 rahatsız olan çoktur 😅taviz vermem 😅
Aşkım harici 😅
Bu ben. Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar. 😄
Ben kendi köyümü de kurarım şirin baba gibi 😅
Ama şirine yok 😅
Köyü kim için kurayım 😅
Şirine'ye gerek yok o, köyü kendin için kur. 🥳🎈
Vay anasını 😅ama şirinesiz içimden gelmiyor 😅şirine köyü beğenmezse ne olacak😅
Önemli olan şirin'e nin değil senin köyü beğenmen🥳
Ben her türlü köyü severim köy olsun icinde şirinem olsun 😅 köyün canı cehenneme hocam 😅çok türlü çok yönlü her şey hoşuma gidiyor 😅her şeyden keyif alabiliyorum eğlenebiliyorum zevk alabiliyorum 😅
Valla ben kimsenin tribini çekmem sen istiyorsan sen için hayırlısı olsun 😄
Ben çekerim hoşuma gider trip naz filan 😅amin amin inşaAllah 😅
Kemal Sunal Zübükzade filmi ülkenin şuanki durumunun özeti gibi.
Vay yakışır kardeşim kesinlikle katılıyorum defalarca izledim o filmi annem ile aynı şeyleri düşünüyoruz
Bizde 2-3 defa izledik eşimle
Yakışır kardeşim şimdi de Kemal Sunal izliyoruz anamla 😅atla gel Şaban bitti az önce 😅
Ben kitap okuyorum, eşim maç izliyor bizde de 😂
Allah Allah güzelmiş 😂😅😂maçı hiç sevmem 😂😅😂oku oku okumak güzeldir
Bende çok güzel okuurum Elham ihlas Felak Nas
Biz Galatasaraylıyız, severiz maç
Ne güzel 😅ben sokakta severim maçı bir de konsol PC de oynamayı 😅
O da iyiymiş
Teşekkür ediyorum senin güzelliğin 😅 Aşkımla maç izlemeyi de severim o isterse ne olacak 😅ha dizi ha maç izlerim ben 😅
Mükemmel yazı ve konu efsane kapak sonda ki video ise tam vurucu darbe 🙂
Hehehe teşekkür ediyorum kardeşim senin güzelliğin 😅
Ucuz ucuz beyinler
Katılıyorum abi 😅
Üstelik yemek bile yemiş..
Şaka gibi..
Bunların hepsi münafık dil başka kalp başka 😂
Gülben Ergen'e güzel bir kapak olmuş..
Bende severim kapak etmeyi 😅
😂😂
😂😂
Yani ok yle dediğine göre doğur dur 🧐🧐
Evet evet öyle yani mors olmuş 😅 Teşekkür ediyorum 😅
Rica ederim
Efsane bir kapak olmuş
Evet abi hemde nasıl 😅Lanet olası pislikler içimin yağları eridi dkdkd
İktidar değişirse hepsi teker teker dansözden beter kıvıracaklar
Heheeh hemde nasıl abi de değişecek gibi durmuyor ki 😅
Tepedeki de anladı o yüzden işgal kozunu oynamaya başladı
Yok abi yok bu insanlar yine onu seçer az önce bir röportaj izledim yine o diyorlar
O röportajlar özellikle veriliyor
Kim bilir belki de abi ben çok görüyorum çevremde kör çok maalesef
Maalesef çoklar
Hemde nasıl abi hemde nasıl deli olmamak elde değil
O yüzden insanlar cahil kalsınlar isterler, cahil bırak aç kalsın ki itaat etsin
Başarıyorlar da maalesef
Bu sadece bizim ülkede olan bir şey değil
Başka ülkeleri bilmiyorum ki yaşadığım yeri biliyorum
Örnek olarak Filistin
Filistin ne zaman ülke oldu ki ben lise de iken savaş vardı Filistin'de miting yapıyorduk. Yardım toplaniyordu
İsrail de öyle, hindistan, Pakistan, Afganistan, brezilya, Meksika
Önce kendimizi düşünelim kurtaralım abi sonra başkasını düşünelim
Dünyada olanlar belli bir kesimin kurguladığı ve kontrol ettiği bir sistemin
Onu biliyorum da rakin feller aron feller fellerler canları cehenneme hepsinin ben basit insanım
Sadece onlar değil ki
İyi cevap vermiş 😅
Evet evet çokça 😅
Kanka diğer soruya cevap yazmışsın işteydim yazamadım. Kusura bakma. Birde kız soruda konuşmamıza rahatsız olmuş. oraya yazmak istemedim😅 nasılsın? nasıl gidiyor?😄
Canın sağolsun kankim 😅hiç önemi yok estağfurullah ne demek
İyiyim valla annemle kemal Sunal izliyoruz çay sohbet muhabbet 😅
Çok şükür bok gibi gidiyor kanka 😅😂😅
Saol anlayışın için kanka😅😊
Ne güzel. iyi yapıyorsunuz. hep iyi olun inşallah 😄😊
Tam diyordum iyi gidiyormuş maşallah jfjrjr yine bok diyor yahu😅 niye ya niye?😅
Rica ederim ne demek kanki 😅
Sende güzel yapıyorsun emeğine sağlık 😅
Hehehe 😅😂ulan aşksız nasıl iyi olsun napiym bok gibi hissediyorum 😂😅😂
Aşkta olur bir gün kanka. olacak elbette. 😅😅 doğru kişiyi bulacaksın inanıyorum 😄😊 inşallah hayırlısıyla bulur ve çok mutlu olursun😊
Amin amin inşaAllah 😅 o zaman iyi olurum acı çeksemde 😅canım yansada 😅
İnşallah 😅 Allah acılarını hafifletsin çok mutlu ol inşallah 😊 üzülme lütfen, canını sıkma. Bunlarda geçecektir 😊
Amin amin inşaAllah 😅 acım da çok yok 😅 teşekkür ediyorum Betül 🥰🌸sende üzülme 🌸
Yeni işin nasıl 😅her şey Yolunda mı 😅
Lavuk ile gelişme var mı 😅
İnşallah 😅 olmasında yahu. hep iyi ol İnşallah 😄😊 Rica ederim. Bende üzülmüyorum saolasın. İyi ki varsın 😊❣️
Yeni işim iyi gidiyor ama yoğun. Yinede iyi şimdilik 😅herşey yolunda şükür.😊
Lavuk bir var bir yok cinsten lavuk. Onu kafamdan eledim bu yüzden. Bizden olmaz dedim içimden jfjrj bu arada o lavukla sende arada konuşuyorsun hahah ama kim olduğunu söylemeyeceğim kanka🤣
Ben bir erkeğin peşinden koşmayı, yazmayı, ilgilenmeyi sevmem. Sık sık mesaj atmam, aramam, sormam hatta boğmam nerdesin vs gibi. Erkeği denerim , çabasını benim için neler yapabileceğini görmek isterim... Bu bana anca 2 3 gün arayla yazıyor. Örneğin bugün yazsa 3 gün falan yazmıyor sonra aniden geliyor yazıyor falan jfjfj zor adammış güya...🤪 Zor adamsa bende kolay kadın değilim. Uğraşamam kimsenin tribiyle nazıyla. Kimseyi bunaltmayı sevmem , bunalmayıda sevmem. Ama garip ya. Biz farklı dünyaların insanı gibiyiz sanki 😅 Ben yazmıyorum anca o yazarsa cevap veriyorum. Öyle döngü devam ediyor. Bir yandan yavşayanlar , yürüyenler oluyor. Ama ben buna saygımdan kimseye yüz vermedim jfjfj herneyse bunlarlada diğerleriylede olmaz kanka. Aşk durumları bendede pert yani🤣🤣 yalnızlığa devam 😅😅
Amin amin inşaAllah 😅 bende çok üzülmüyorum yahu ama çokta mutlu değilim işte 😅
Teşekkür ediyorum 😅
Sevindim Allah kolaylık versin 😅 yoğunluk iyidir zamanı anlamazsın nasıl geçtiğini filan 😅
İçimden lavuk demek geldi boşuna değilmiş tam lavuk 😅
Vay anasını satiym harbi mi lan 😅
Abi demiyorsam sıkıntı yok 😅
Vay anasını 😅 Allah Allah yapma ya 😅canı cehenneme 😅
İyi yapıyorsun kanka aynen öyle kolay değilsin 😅
Kanka 😅yavşayan yürüyene şans ver ebesini görsün 😅 sektör et onu 😅
boş ver saygıyı yahu hak edene saygı olur 😅mutlu ol 😅
Canımız sağolsun çok pert olduk 😅pis olduk 😅
youtube.com/shorts/0-G2PSXwHRk?si=MxCFJBK5mLdygKcz
İnşallah 😄umarım düzelir her şey senin için ve hep mutlu olursun😊
Rica ederim😅
Saolasın. 😅 Aynen bazen iyi , dediğin gibi zaman geçiyor en azından 😅
Lavuk hahah
Harbi lan jfjfj
Kanka sana bir haberim var 🤣🤣 Abi diyorsun ona haha Hatta seviyorsunda🤣🤣 hep abi diyorsun ona yahu jfnfj bu arada o da seni seviyor. arada kulaklarını çınlatıyoruz 😂😂
Yapmadım bir şey yahu 😅 sadece ne bileyim denemekten bir halt olur sandım. 😂
Haklısın kanka😅
Tamam kanka yaşayana yürüyene şans verecem aynen ya 😂 katılıyorum ebesini görsün yeter gjfj
Haklısın haklısın. Doğru söylüyorsun kanka😅
Aynen canımız saolsun 😂😂
Amin inşaAllah kanka 🌸
Hihi zamam geçiyor en güzeli de zaman geçmesi 😅
Tamam o zaman lavuk demiyorum geri alıyorum 😅
Önceden söylesene anasını satiym 😅
Seviyorsa bende onu seviyorumdur 😅
Hayırlısı hayırlısı 😅
Olsun bizim de canımız sağolsun anasını satiym 😅
Denemekten zarar gelmez gelmez yeniden düşün 😅 Günaydın mutlu sabahlar şimdiden
İnşallah 😅
Aynen aynen 😅bugün istifamı verdim bende jfnfj yeni iş bakıcam...
Dedim ben artık yoğum. Yeni müdüre ayar oldum, sevmedim🤣 bırakmadılar bir türlü. Gidemezsin falan diye. Yazdım istifayı çıktım 😅
Peki peki hahah
Ne bileyim aklıma gelmedi kanka 😅birkaç kez kulağını çınlattık. İyi çocuk diyor sana hep. Seviyor seni 😅
Sende onu seviyormuşsun evet. Bir soruda etkiletmişsin. Anlarsan onun kim olduğunu yoruma ismini yazma jfjfj
Beni etiketlememişsin. Diyor ki seni etiketlememiş😂😂 bende dedim sorunun benimle alakası yok , olsada sorun değil kankamın canı sağ olsun dedim 😅etkiletmiş ya da etkiletmemiş ne olacak yani di mi 😅
Aynen aynen 😅hayırlısı yerine hıyarlısı olucak gibi😅
Aynen canımız sağ olsun kankam😅
Adam 3 gündür yazmıyor. Denemek istemiyor demek ki 🤣 demenin manası kalmıyor böylelikle... Bana bir adım gelse bir adım gelirdim. Çekingen değilim. Belli ki istemiyor , zorlamam 😄
İşteydim anca yazabildim. İyi akşamlar kanka😅
Allah Allah niye yahu 😅
Diyorsun 😅 ayar olmuşsaan sıkıntı vardır canları cehenneme kanka 😅
İyi yapmışsın 😅
Teşekkür ediyorum Allah razı olsun onun güzelliği 😅
Anladım gibi sanki Ankara 'da değil mi 😅
Fenomen soruyordu yahu 😅ondan dolayı 😅
Ben seni etiketliyorum her daim 😅senin yerin ayrı anasını satiym 😅 her daim var 😅
Canın sağolsun hoş geldin kanka 😅bende yeni bir yer buldum yarın gideceğim araba şoförlüğü😅
Haksızlık yapmaya başladığını farkettim. Ve kendini bir b*k sanıyordu k*ltak müdür 😅
Aynen diyorum. Bende ayar oldum ve haksızlığa asla gelemiyorum. Aynen canları cehenneme😅
Aynen iyi yaptım kanka😅hiç pişman değilim 😅
Rica ederim. Allah sendende razı olsun kanka😅😊
Evet anlamışsın 😂
Evet aynen. Bende öyle demiştim zaten. Sorunun benle gram alakası yok 😅biliyorum seni yahu. Sıkıntı yok 😅
O bana demişti bak seni değil beni etiketledi gibi jfjfjfj Soruyuda bana attı hahah Bende dedim sorunun benle alakası yok. Kibarlık etmiş etiketlemiş. Kibar adamdır dedim 😅
Evet biliyorum hep varım etiketlerinde. Saol var ol. İyi ki varsın😊😄Seninde bende yerin hep ayrı hep öyle yani 😊 Sen benim KS deki ilk ve gerçek dostlarımdan birisin. benim için çok değerlisin kanka 😅❣️
Hoş buldum kanka 😅Sende hoş geldin 😅Aaa yeni bir yer bulmaba sevindim. Umarım senin için iyi ve hayırlı olur. Allah kolaylık versin ve bol şans 😊
Haksızlık mı yok yahu ben haksızlığı sevmem. 😅He müdür mu evet evet kesin yapıyordur yelluz karı 😅
Canı cehenneme 😅 çokça 😅
Bende değilim 😅 çok kaçtım istifa etmem ben kaçarim direkt 😅
Amin inşaAllah cümlemizden kankim 😅
Teşekkür ediyorum çok bilgilisin filan 😅
Teşekkür ediyorum senin güzelliğin ama seviyorum o abiyi
Geri dönüş yapan emeğe saygısı olanları ayrı seviyorum ben 😅
Allah razı olsun kanka 😅
Keşke ikimizin de yuvası olsa çift çifte gezsek 😅
Sende benim için değerlisin 😅
Hoş gördüm hoş buldum anasını satiym 😅
Daha bulmadım yarın bulabilirim görüşmeye gideceğim 😅hadi hayırlısı bakalım
Yelluz hahah güzel oturdu yakıştı ona 🤣
Aynen çokça canı cehenneme😅
Kaç aynen o da olur. O da bir istifa şekli sonuçta kanka 😅
İnşallah 😅
Rica ederim. Sev tabii. Yani ikinizin arasının benimle alakası yok😅
Ee doğal olarak. emeğe saygısı olan herkes sevilmeyi hak eder 😅 iyi yapıyorsun.
Saol. Allah sendende razı olsun kanka😅
Olur belki bir gün hahah hayat bu yahu. Neyin ne zaman olacağı belli olmaz. 😅
Pekala. Umarım yarın ki iş görüşmen
iyi geçer o zaman. Yani inşallah istediğin şartlardadır ve öyleyse inşallah alınırsın. aynen hakkında hayırlısı olsun. Rabbim yolunu açık etsin. İyi şanslar 😊
Evet evet 😅 her türlü 😅
O zaman istifa ettim olsun 😅
Evet doğru 😅 seviyorum
Sende iyi yapıyorsun kanka manka 😅
Belli olsun istiyorum artık anasını satiym 😅
Amin amin inşaAllah 😅 uyumadım daha şimdi uyucam anasını satiym 😅
Teşekkür ediyorum 🌸🥰😅
Doğru olanı yaptın😅 Yani gitmekle
Ne güzel ne güzel. Sevindim 😅
Teşekkür ederim kanka😅
Olur inşallah ya.😅
İnşallah 😅. Bende uyuya kalmışım bir anda kalktım jfjfj geri uyurum bende. Uykunu al uykusuz kalma 😅
Şimdiden iyi uykular 😊
Rica ederim 😊
Günaydın günaydın
Sende güzelsin kanka 😅🥰
Ricalarimi iletiyorum 😅🥰
Amin inşaAllah 😅
Sağol sağol aldım aldım 😅
Uyurdum da zorla kaldırdı annem 😅😂😅
Tünaydın tünaydın 😅
Teşekkür ederim kanka, çok naziksin😊❣️
İnşallah 😅
Almana sevindim kanka😅
Uyuman iyi olmuş. İş görüşmesine gideceksin sonuçta. Uyanmak için iyi bir sebep😅
Uyuyorsundur 😅mutlu sabahlar diliyorum geciktiğim için özür dilerim. 🌸
Ricalar ve teşekkürler senin güzelliğin 🌸
Sende öylesin 🌸
Sevinmene sevindim seviniyorum hep 😅
Ariycaz dediler 😅henüz dönüş yok 😅
Hayırlısı bakalım 😅zaten biliyorsun içimden de gelmiyor çalışmak 😅
Canı cehenneme anasını satiym 😅
Daraldım birazcık bunaldım 😅bakma güldüğüme gülücük emoji seviyorum biliyorsun 😅
Sorun değil kanka. olabilir yani işin olabilir, o an meşgul olabilirsin. Bu çok doğal ve bu bendede olabiliyor. Özür dileme lütfen. Anlıyorum seni😊
Sanada mutlu sabahlar kanka😄😊
Teşekkür ederim 😊
Bende senin sevinmene seviniyorum. Hep iyi ol😄😊
Canını sıkma ya. Aramazlarsa aramasında. Tecrüben var sonuçta. Elbette başka bir yer bulursun eminim😅
Aynen hayırlısı olsun 😅 biraz kafa dinle o halde. Biraz çalışma 😅sonra yine çalışırsın zaten😅
Aynen canı cehenneme yahu😅
Anlıyorum anlıyorum seni. Canını sıkma kanka dediğim gibi. Hiçbir şey senin canın, mutluluğun, sağlığından değerli değil. Emojiyi sevdiğini biliyorum evet. Gül tabii ama gerçek gül hep inşallah 😅😊
Teşekkür ediyorum ulan 😅
EyvAllah 😅🌸
Anlaşılmak güzel anlayışlı olmak 😅
Anlayışsız insanların da canı cehenneme 😂 lanet olası pislikler 😂
Ricalarimi iletiyorum 🌸
Amin inşaAllah olalım 😅
İş yüzünden sıkmıyorum valla hiç sıkmadım da 😅
Gülmek istiyorum gerçekten 😅
Hayırlısı bakalım 😅
Annemlerler mantar toplamaya geldik 😅
Rica ederim 😅😊
Evet iyidir. Sende anlayışlısın kanka😅
Aynen anlayışsız insanların canı cehenneme😅Kesinlikle kesinlikle katılıyorum 😅
Ne demek😅
İnşallah 😅
Ne güzel sıkma canını tabii😄
Hep gül. Allah hep güldürsün inşallah 😄😊
Ne güzel iyi yapmışsınız 😅
Öyleyimdir 😅
Katıl katıl 😅
Amin inşaAllah hep birlikte gülelim kanka manka 😅
6 poşet ayva çıktı 😅
Hayırlısı bakalım 😅
Evet öylesin 😅
Her zaman katılıyorum kanka 😅
İnşallah kanka 😅😊
İyiymiş ne güzel. Afiyet olsun size 😅
Aynen aynen 😅
Bende sana katılıyorum çoğu zaman 😂
Yüzde doksan filan 😂😅😂
Teşekkür ediyommm 😅
Saol var ol kankam😂😊
Ne güzel. o da iyi bir rakam 😅😅
Rica ederim😅
EyvAllah kankim 😂çok güzel rakamlar var bende ne lan bu numara hayırdır 😂😅😂
youtube.com/shorts/DLwM_7YnOaw?si=NUgsVbW3IrDmxsiB
😂😂😂😂