Merhabalar,
Bana göre, yönetmeliklerin sürekli değişmesi, ülkemizde bir "Yönetmelik Bingo" oynanıyormuş gibi hissettiriyor! Bugün geçerli olan kural, yarın tamamen değişiyor. Tam adapte olduk derken, bir bakmışsın her şey yeniden yazılmış. Elbette, yeniliklere açık olduğumuzu göstermek güzel, ama bu hızla ne işletmeler ne de vatandaşlar neyin doğru olduğunu takip edebiliyor. Sürekli değişim, istikrar yerine kafa karışıklığı yaratıyor ve sistemi yo-yo gibi sallıyor.

https://www.etkihaber.com/yonetmelik-resmi-gazetede-308438h.htm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
bence değil ama değişir duruma göre
Tespit dogru. Devleti yonetenler kendi actigi aciklari baskalari kullanmasin diye kapatirsa sonuc bu olur.
Değişik bir durum ya. Kafalarına göre değiştiriyorlar. Eğer iyi olsaydı, eğitim sistemi çoktan oturmuş olurdu.
Egitim sistemi oturmaz. Neden mi. 1. Hic bir ogretmenin isine cok calismak gelmez. 2. Ogrencileri tesvik edecek elinde bir ornek yok. 3. Kendi cabasiyla basariya ulasanlari odullendir miyorsun. 4. Torpille herkes bir yerlere tayin oluyor. 5. Ogretmene de, ogretmeninde yaptirim gucu yok.
Bu yolsuzluk, usulsüzlük, torpil olduğunu gösterir.
Herşeyin başıboş bir sekilde devam ettiğini gösteriyor
Değişmesine sıcak bakmıyorum
İnsan yetişemez ki
halkın hayrına değiştirilmeyen hiçbişi işe yaramaz
sanmam
Kurallara uyanminvar