Yönetmeliklerin sürekli değişmesi ülkemiz için iyi bir şey mi?

Merhabalar,

Bana göre, yönetmeliklerin sürekli değişmesi, ülkemizde bir "Yönetmelik Bingo" oynanıyormuş gibi hissettiriyor! Bugün geçerli olan kural, yarın tamamen değişiyor. Tam adapte olduk derken, bir bakmışsın her şey yeniden yazılmış. Elbette, yeniliklere açık olduğumuzu göstermek güzel, ama bu hızla ne işletmeler ne de vatandaşlar neyin doğru olduğunu takip edebiliyor. Sürekli değişim, istikrar yerine kafa karışıklığı yaratıyor ve sistemi yo-yo gibi sallıyor.

Yönetmeliklerin sürekli değişmesi ülkemiz için iyi bir şey mi?

https://www.etkihaber.com/yonetmelik-resmi-gazetede-308438h.htm

Yönetmeliklerin sürekli değişmesi ülkemiz için iyi bir şey mi?
Cevapla